הרשמה

הרקדן שכמעט הוציא מ-GTA מיליוני דולרים

האם Rockstar ביססו את הדמות הראשית של גיבור GTA: San Andreas על רקדן מלוס אנג'לס?

 קארל CJ ג'ונסון נושם לרווחה: שופט בבית המשפט בקליפורניה החליט לדחות תביעת ענק על סך 250 מיליון דולר כנגד אולפן המשחקים Rockstar, המבוססת על טענה שדמותו של הגיבור הראשי במשחק Grand Theft Auto: San Andreas מבוססת על אדם אמיתי, רקדן בלהקת Cypress Hill, ושלפי כך מגיעים לו פיצויים ותמלוגים על השימוש בדמותו. 

הטענה של הרקדן נשמעת קצת משונה, אבל היא לא מגיעה משום מקום. בשנת 2003 נפגש מייקל "שאג" וושינגטון, הרקדן המדובר, עם צוות המפתחים של San Andreas כחלק מהתחקיר שהם ביצעו לטובת במשחק. הם דיברו איתו על עברו בכנופיות של לוס אג'לס, ואף צילמו אותו ונתנו לו קרדיט בכתוביות הסיום של המשחק כאחד המודלים לפיהם הונפשו הדמויות.

 

וושינגטון טען שברוקסטאר השתמשו בפרטים שלו כדי לבנות את הגיבור הראשי - טענה שנדחתה על ידי בית המשפט. לפי פסק הדין, גם העובדה שברוקסטאר נעזרו בוושינגטון בשלב התחקיר לא אומרת שבחברה ביססו את הדמות הראשית אך ורק לפי דמותו. 

"הייצוג החיצוני [של CJ] כל כך גנרי, שהוא בהכרח יכול להיות דמה למאות גברים שחורים אחרים", כתב השופט. עוד טען השופט שוושינגטון לא הצליח להוכיח שברוקסטאר התבססו אך ורק על סיפור חייו או על הקריירה שלו - ולכן הטענה שהדמות מבוססת עליו מעט משונה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:25 05.11.2012 | yyyonii242 yyyonii242

    רקדן? הוא ראפר לא רקדן..זה שונה -_-

  2. 2

    00:04 06.11.2012 | Srolike Srolike

    O.o

  3. 3

       | פורסם ע"י