הרשמה

בקרוב: טאבלט של Xbox?

האם קונסולת ה-Xbox הבאה בכלל תהיה טאבלט?

 גם מיקרוסופט רוצה אייפד למשחקים: אתר טכנולוגיה The Verge מדווח כי במיקרוסופט מתכננים להוציא בקרוב טאבלט במיתוג Xbox. הטאבלט צפוי להתמקד בגיימינג, להריץ גירסה מותאמת של Windows, ולכלול מסך בגודל שבעה אינץ' - כמו הנקסוס 7 של גוגל או ה-iPad Mini של אפל.

לפי הדיווח, הטאבלט הנ"ל יהיה חלק ממשפחת ה-Surface החדש של מיקרוסופט, שמושקת בימים אלה בארצות נבחרות בעולם. עם זאת, בניגוד לטאבלטי ה-Surface שנחשפו עד היום, ה-Xbox-טאבלט לא צפוי להריץ גירסה מלאה של WIndows 8, אלא גירסה שתהיה מותאמת לחלוטין לטאבלט - מודל שמזכיר קצת יותר את ה-iOS של אפל.

הדיווח ממשיך ומספר שהטאבלט המסתורי יכלול מעבד ARM, וביצועי זיכרון גבוהים. ארכיטקטורת החומרה תהיה מותאמת לגמרי לגיימינג, במטרה להריץ משחקים בצורה טובה יותר מהטאבלטים המתחרים. 

 

אם הדייוח נכון - זו הפעם הראשונה בה מיקרוסופט תכנה לעסקי המשחקים הניידים, אחרי שנים רבות בהן החברה "ישבה על הגדר" ונתנה לסוני, נינטנדו ואפל להלחם בתחום הזה. 

עם הפיכתם של הטאבלטים למכשירי גיימינג של ממש, מיקרוסופט כנראה חושבת שהגיע הזמן להכנס לתחום. בין אם הטאבלט-Xbox יצליח או לא - מדובר בהחלטה מובנת לחלוטין, שכן שוק הטאבלטים הוא אחד מהשווקים הבוערים ביותר בתחום הטכנולוגיה - גם אצל גיימרים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י