הרשמה

Watch Dogs יגיע כבר ב-2013

בניגוד לציפיות, Watch Dogs צפוי להגיע כבר לדור הקונסולות הנוכחי

 המשחק הכי מפתיע של E3 עדיין אמור להגיע בשנה הבאה: אייוס גילמוט, מנכ"ל חברת יוביסופט, אמר שהחברה מתכוונת לשחרר את Watch Dogs במהלך שנת 2013

Watch Dogs הוצג לראשונה במהלך תערוכת E3, והפך מיידית לאחד המשחקים המצופים ביותר בתעשייה: מדובר במשחק הרפתקאות המתרחש בעתיד הקרוב, ועוסק בטכנולוגיה שסובבת אותנו. במהלך המשחק נשלוט בגיבור שהצליח לפרוץ את כל רשתות הטכנולוגיה שסביבו, וכך הוא יכול לצותת לשיחות סלולריות, לשבש רמזורי תנועה וכדומה. 

לאחר שהוצג לראשונה, גיימרים רבים היו בטוחים שמדובר במשחק שיופיע רק בדור הקונסולות הבא. ביוביסופט  ערכו את ההדגמה שלו על מחשב PC עוצמתי - ולפיכך הגרפיקה שלו, לפחות כפי שהוצגה בתערוכת המשחקים, נראתה פורצת דרך, ולא כזו שיכולה לרוץ בצורה חלקה על ה-Xbox 360 והפלייסטיישן 3 המיושנות.

עם זאת, לפי הדברים החדשים של גילמונט, הקונסולות המיושנות האלה תהינה הפלטפורמות המרכזיות של המשחק - כאשר ביוביסופט עדיין שוקלים האם להכין גם גירסת WIi U למשחק. 

 

יהיה מעניין לראות אם Watch Dogs ישאר כל כך מרשים גם על חומרת הדור הנוכחי - או האם יהיה מדובר במשחק שהמחשב האישי תהיה הפלטפורמה המרכזית שלו. 

Watch Dogs יוכל בקלות להיות המגה-מותג הבא של יוביסופט - אולי זה שיחליף את סדרת Assassin's Creed אחרי שהטרילוגיה הראשונה שלה הגיעה לסיומה במשחק החדש שלה. כנראה שנגלה רק בשנה הבאה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:39 07.11.2012 | adartzt12 adartzt12

    מחכה למשחק הזה
    בנתיים אני יסתפק ב GTA IV שקניתי בסטים ב 30 שקל
    מי שרוצה זה עולה עכשיו 7.5 דולר

  2. 2

       | פורסם ע"י