הרשמה

Assassin's Creed: שלושה מליון וחצי עותקים ואוסף

עכשיו זה רשמי: AC III הוא להיט. ביוביסופט כבר עובדים על האוסף

 עם מתנקשים לא מתווכחים: יוביסופט שחררו את נתוני המכירות הראשוניים של Assassin's Creed III - ובצורה לא ממש מפתיעה מתברר שמדובר בהצלחה. המשחק החדש בסדרת ההתנקשויות הצליח למכור במהלך השבוע הראשון שלו בשוק מעל 3.5 מיליון עותקים - פי שניים מהכמות שהצליח למכור המשחק הקודם בסדרה, Revelations. 

מדובר בנתון מצויין בשביל יוביסופט - שממשיכה להצליח ולהציב את משחקי הסדרה הרבה מעל המתחרים (אלא אם כן למתחרה קוראים Call of Duty). הסדרה כבר הפכה מזמן לאחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר בדור הקונסולות הנוכחי - והמשחק החדש ממש לא מבייש את המורשת. 

למרבה הצער, הנתונים המצויינים של Assassin's Creed III הגיעו טיפה מאוחר מדי בשביל יוביסופט, שכן הם לא הספיקו להכנס לתחשיבים הכספיים של החציון הראשון של השנה הפיננסית, שהסתיים בסוף ספטמבר. בחציון זה יוביסופט נאלצה לדווח על הפסד של 32.3 מיליון פאונד. 

החדשות הטובות: בעזרת AC III, ובתקווה גם משחקים נוספים כגון ZombiU, יוביסופט צופה לעלייה משמעותית בנתונים בחציון השני. שיהיה להם בהצלחה.

 

ומה צפוי לקרות בעתיד של המתנקשים? יוביסופט אישרה אתמול שהיא עובדת על אוסף שיכלול את כל משחקי הסדרה עד כה - בקופסא אחת. האוסף, שיקרא Assassin's Creed Anthology, יכלול את שלושת המשחקים הממוספרים + שני ההמשכונים של המשחק השני בסדרה: Brotherhood ו-Revelations.

בנוסף, יכלול האוסף את כל תכני ה-DLC של כל המשחקים (כולל המשחק החדש), ובונוסים נוספים. ביוביסופט עדיין לא מגלים מתי צפוי לצאת האוסף, ומה יהיה מחירו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:55 07.11.2012 | WarFox89 WarFox89

    אחת מסדרות המשחקים הכי טובות בעשור הקודם והנוכחי !

  2. 2

    13:14 07.11.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    אבל אין את זה ל PC עדיין!!!

  3. 3

    11:41 10.11.2012 | BrB BrB

    וחג המולד עדיין לא הגיע.... הם ימכרו בקרוב הרבה יותר

  4. 4

       | פורסם ע"י