הרשמה

Uncharted חדש נחשף

בסוני עובדים על Uncharted: Fight for Fortune. אבל האם למעריצי הסדרה יש בכלל סיבה לשמוח?

 נייתן דרייק כבר מתכונן: מועצת דירוג המשחקים האוסטרלית חשפה בטעות משחק חדש בסדרת Uncharted. המשחק, שקיבל את הדירוג G (מתאים לכל הגילאים), פורסם באתר המוצעה, ושמו, לפחות באוסטרליה, הוא Uncharted: Fight for Fortune. לפי הנתונים על הכותר, הוא צפוי לצאת למספר פלטפורמות במקביל.

מי שמפתח את המשחק החדש הוא אולפן משחקים קטן יחסית, בשם One Loop Games, שעבר בעבר על המשחקים Star Wars Episode II: Revenge of the Sith, Full Spectrum Warrior ו-The Sabateur, וגם גרסאות סלולריות של לא מעט משחקים בכיכוב דמויות של סוני.

האולפן שפיתח את שלושת משחקי Uncharted הקודמים, Naughty Dog, עסוק בימים אלה על השלמת המשחק הבא שלו, The Last of Us, וככל הנראה אינו מעורב בפיתוח המשחק החדש.

 

אך האם למעריצי Uncharted יש סיבה לשמוח? על פי אחת ההערכות - לא ממש. ב-Eurogamer ערכו תחקיר קצר, וגילו שהמשחק החדש יהיה משחק הימורי-קלפים המיועד ל-PS Vita - זאת לפי תרגום של פרטים שנחשפו בדירוג הגילאים הברזילאי של המשחק. גם שם המשחק, "הקרב עם העושר", מתאים לקונספט משחק ההימורים.

הסברה הזאת הגיונית לגמרי, במיוחד כשמתחשבים בכך שב-One Loop Games מתמחים במשחקים סלולריים. עם זאת, בעבר טענו באולפן שהם עובדים גם על כמה פרוייקטים סודיים ו"גדולים" - כך שיכול להיות שב-Eurogamer פספסו בתחקיר שלהם, ושבסופו של דבר Fight for Fortune יתברר כמשחק Uncharted של ממש, ולא בספין אוף שרק משתמש בשם המותג.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:54 08.11.2012 | bolter21 bolter21

    שקט יא ישבן חוליגן!!!

  2. 2

    19:22 08.11.2012 | martin1997 martin1997

    lol

  3. 3

       | פורסם ע"י