הרשמה

סוני מאיימת: גל באנים לפורצי הפלייסטיישן

בסוני מזהירים את פורצי הפלייסטיישן 3: ננטרל לכם את הקונסולה דרך הרשת

no online for you! החברה היפנית סוני שחררה לאחרונה הודעה המיועדת לגיימרים שפרצו את הקונסולה שלהם, ובה אזהרה חד משמעית: החברה מתכוונת לנקוט בפעולות חריפות מאוד כנגד הפורצים, ולנטרל לחלוטין את הגישה לרשת בקונסולות פרוצות. 

ההודעה של סוני מגיעה בעקבות פריצה חדשה לקונסולת הפלייסטיישן 3, שיצאה לפני מספר שבועות. מפיצי הפריצה טענו שמדובר ב"פריצה אולטימטיבית" שסוני לא תוכל לחסום, כי היא משתמשת במפתחות הקידוד הבסיסיים ביותר של חומרת הקונסולה. בסוני, מן הסתם, לא ממש אהבו את העובדה שהקונסולה שלהם נפרצה שוב - ומיהרו לבשל את התגובה.

"הפרה של רשיון השימוש בקונסולת הפלייסטיישן 3 מבטל את זכות הצרכנים לקבל גישה למערכת. צרכנים שמריצים תוכנות פיראטיות או בלתי מורשות על המערכת שלהם עלולים לאבד את הגישה לרשת ה-PlayStation Network ול-Sony Entertainent Network". 

ניתוק קונסולות פרוצות מהרשת הוא צעד מקובל בעולם המשחקים, ונועד בעיקר להגן על הגיימרים שלא פרצו את המכשיר שלהם מרמאויות וצ'יטרים. יחד עם זאת, בצעד הזה יש גם מידה לא קטנה של נקמה מצד חברות המשחקים, שמנסות לפגוע בתופעת הפיראטיות ולהפוך אותה ללא משתלמת.

 

מעניין לציין שבסוני השתמשו בניסוח שיכול להתפרש גם כאילו החברה מורשית לנטרל לחלוטין את הקונסולות הפרוצות ("זכות הצרכנים לקבל גישה למערכת", ולאו דווקא "זכות הצרכנים להתחבר עם המערכת לרשת של סוני") - מה שעלול להצביע על תגובה חריפה יותר בעתיד, של ניטרול קונסולות לחלוטין, ולא רק ניתוקן מהרשת.

כך או אחרת - בסוני נותנים להאקרים הזדמנות אחרונה למחוק את כל המשחקים הפיראטיים שלהם לפני שהיא מפעילה את "פטיש הבאנים". אם פרצתם את הקונסולה שלכם ואתם רוצים להמנע מבאן תמידי - אולי באמת כדאי שתעשו את זה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:41 14.11.2012 | Joker2122 Joker2122

    פחח סוף סוף גם בPS3 יבינו מה זה להיות פרוץ לאז לקבל באן :))

  2. 2

    23:54 16.11.2012 | oriyellow oriyellow

    האיום של סוני זה כמו האיום שלנו שנתקוף קרקעית בעזה...הכל פקה פקה

  3. 3

       | פורסם ע"י