הרשמה

רצו Black Ops - קיבלו Mass Effect

מה עשו דיסקים של Mass Effect באריזות של Black Ops II?

 תקלה משונה: גיימרים שרכשו את גירסת ה-PC של Call of Duty: Black Ops 2 גילו להפתעתם שאחד מהדיסקים שבאריזה שגוי - ושבמקום דיסק מספר 2 של התקנת המשחק הם קיבלו את הדיסק של משחק התפקידים Mass Effect 2. 

עדיין לא ברור מה היקף הטעות, וכמה גיימרים נתקלו בדיסקים השגויים. מעניין גם לציין ש-Black Ops II ו-Mass Effect 2 הם אפילו לא משחקים של אותה חברת משחקים (הראשון של Activision, השני של EA) - מה שהופך את התקלה הזאת, שמקורה ככל הנראה במפעל שיכפול הדיסקים, להזויה עוד יותר.

ב-Activision עדיין לא הגיבו לעניין, למרות שסביר להניח שכל גיימר שקיבל את הדיסק הלא תקין יוכל פנות באופן פרטני לשירות הלקוחות של החברה, או לחנות המשחקים ממנה רכש את המשחק, ולקבל דיסק חלופי תקין.

 

מי שכן הגיבו לסיפור הם Bioware, אולפן המשחקים שיצר את Mass Effect - שהתייחסו לכל העניין ברוח טובה, ואף הציעו לפצות את השחקנים הנפגעו מהתקלה:

"יש שמועה שאלפי לקוחות שרכשו את Black Ops 2 ל-PC היום קיבלו בהפתעה עותק של Mass Effect 2. אם גם אתם הושפעתם מזה, רוב הסיכויים שאתם חושבים שמדובר בטעות, אבל אנחנו מעדיפים לחשוב על זה כסימן - וכשהיקום מדבר, כדאי להקשיב לו.

"אם היקום חושב שאתם צריכים לשחק עכשיו ב-Mass Effect, מי אנחנו שנתווכח? למעשה - אנחנו רוצים לעזור! 50 המעריצים הראשונים שנפגעו מהתופעה וישלחו להם תמונה שלהם מחזיקים בדיסק השגוי יקבלו מאתנו עותק של טרילוגית Mass Effect ל-PC בחינם!".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:38 14.11.2012 | Joker2122 Joker2122

    הייתי רוצה לקבל דיסק של Mass Effect רק בשביל הסיכוי לקבל את הטרילוגיה :)

  2. 2

    16:40 14.11.2012 | kLifOrd kLifOrd

    Black Effect...

    נחמד מצד Bioware.

  3. 3

    17:02 14.11.2012 | WarFox89 WarFox89

    א'- תמונה שהם מחזיקים בדיסק שגוי - זה קצת בעייתי, גם הדיסק "השגוי" נראה כמו דיסק של BO2 ועם המדבקות של BO 2 ככה ש למעשה בלי להכניטס אותו לכונן של המחשב אי אפשר לדעת האם הוא מכיל את ME או BO2

    ב'- לפחות הם קיבלו משחק אחד טוב.

    ג'- שיטות המרקטינג היום לא יודעות גבולות ובמשחק הפרסום כל האמצעים מקדשים את המטרה - אני לא מאמין שדבר כזה קורה "בטעות"

  4. 4

    14:32 18.11.2012 | bozeman bozeman

    לדעתי הרווח כולו שלהם...

  5. 5

       | פורסם ע"י