הרשמה

GTA V: יגיע גם ל-PC ול-Wii U. אולי.

ברוקסטאר שוקלים גרסאות PC ו-Wii U ל-GTA הבא - אבל עוד לא החליטו שום דבר

 האם GTA V יגיע לפלטפורמות נוספות? כשרוקסטאר הכריזה לאחרונה באופן רשמי על המשחק הבא בסדרת משחקי הפשע שלה, היא דאגה להדגיש כי בשלב זה הוא צפוי לצאת אך ורק לקונסולות ה-Xbox 360 והפלייסטיישן 3. אך מה עם פלטפורמות נוספות? האם שחקני ה-PC יזכו לחקור את לוס סאנטוס ואת שלושת הגיבורים החדשים של הסדרה? ומה עם בעלי הקונסולה החדשה של נינטנדו?

ברוקסטאר היו שמחים לספק לכם תשובות לשאלות אלה - אבל הם עדיין לא יודעים אותן. "הכל עוד נמצא בדיונים", אמר דן האוזר, אחד ממקימי האולפן: "זה כל מה שאני יכול להגיד בינתיים. העניין העיקרי הוא שאנחנו אולפן צד ג'. אנחנו לא נינטנדו, אנחנו לא סוני, אנחנו לא מיקרוסופט. אנחנו אוהבים את כולם בדרכים שונות. אבל אנחנו יכולים לעשות את מה שאנחנו רוצים כשיש הצדקה עסקית לעשות את זה, וסיכוי שהמשחקים יהפכו להצלחה".

בקיצור: כרגע, החברה בטוחה אך ורק בפלטפורמות ה-Xbox והפלייסטיישן ככאלה שיכולות להפוך את המשחק השאפתני שלה לרווחי. סביר להניח שבחודשים הקרובים יצטרכו אנשי רוקסטאר לקבל החלטות גם לגבי הפלטפורמות הנוספות - החלטות שוודאי יהיו קשורות בנתוני המכירות של המשחק לפלטפורמות הנוכחיות (לפחות בכל הנוגע לגירסת ה-PC התיאורטית), או לנתוני המכירות של הפלטפורמות עצמן (לפחות בכל הנוגע לגירסת ה-Wii U). 

 

עד כה, יצאו כל משחקי סדרת GTA גם למחשב האישי - וגיימרי ה-PC בטוחים שגם המשחק החמישי יגיע אליו בסופו של דבר. עם זאת, ברוקסטאר לא היו נאמנים במיוחד למחשב האישי בשנים האחרונות, וגירסת PC של המשחק Red Dead Redemption כלל לא יצאה. יהיה מעניין לראות אם GTA V יהיה ה-GTA הראשון שידלג על ה-PC.

מעניין לציין שבנינטנדו כבר הביעו עניין מפורש ב-GTA V, ואמרו שהם ישמחו לראות את המשחק מגיע גם ל-WIi U החדשה. "בסופו של דבר, זו המשימה שלנו בנינטנדו להגיע לבסיס משתמשים גדול, ולהכין כלי פיתוח שיעזרו למפתחים ולמפיצים ליצור תוכן נהדר, וייצרו אווירה בה אולפנים כמו רוקסטאר יכולים להביא את התוכן הטוב ביותר שלהם לפלטפורמה שלנו", אמר רג'י פילס-איים, מנכ"ל הסניף האמריקאי של נינטנדו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:38 20.11.2012 | tomking555 tomking555

    ידגלו על PC ואין לי שום סיבה יותר לקנות משחקים שלהם.

  2. 2

    14:36 21.11.2012 | Big Danny K Big Danny K

    הם לא ידלגו על ה-PC, הם נותנים רמזים מעורפלים כאלה כל פעם שמוכרז GTA חדש ואנשים מתלוננים שהוא לא יצא ל-PC יחד עם הקונסולות

  3. 3

    12:48 23.11.2012 | edensh1994 edensh1994

    אולי יצאה לpc...
    אבל אם עד עכשיו הם לא עבדו אליו אזז הוא יצאה באיחור משמעותי!!!!

  4. 4

       | פורסם ע"י