הרשמה

Black Ops 2: לאן נעלמה Nuketown?

מדוע הוצאה המפה הפופולרית מהמשחק החדש, ואיך ניתן לשחק בה עכשיו?

 עוברים דירה: שחקנים שניסו להתחבר למולטיפלייר של Call of Duty: Black Ops II בשעות האחרונות גילו שאחת מהמפות הפופולריות ביותר במשחק, Nuketown 2025, הוצאה ממרבית מצבי המשחק. ב-Treyarch, אולפן הפיתוח של המשחק, אישרו שהמפה הוצאה ממצבי המשחק הרגילים, ותחזור בעתיד בעת "אירועים מיוחדים".

ההחלטה להוציא את המפה ממרבית הפלייליסטים נבעה, ככל הנראה, מכך שלא כל בעלי המשחק יכולים להנות ממנה. Nuketown 2025 אינה מגיעה כחלק מהמשחק, אלא הוצעה כתוכן בלעדי בשלל המהדורות המיוחדות של Black Ops II, כמו גם כבונוס לגיימרים שהזמינו את המשחק מראש.

המפה הייתה זמינה עד עתה כחלק משבוע ה-Double XP, שגם הוא היה בונוס אליו היו זכאים הרוכשים המוקדמים ורוכשי המהדורות המיוחדות. ברגע ששבוע זה נגמר - נעלמה גם המפה הבלעדית. בעלי המפה עדיין יכולים לשחק בה, אך בשביל לעשות זאת הם צריכים לפתוח קרבות פרטיים משלהם - לא משהו ששחקני Call of Duty רגילים לעשות.

על ידי הוצאת המפה ממצבי המשחק הרגילים, מבטיחה Treyarch לא לפצל את בסיס המשתמשים שלה, ולא לפגוע באלה שהמפה לא ברשותם. דמיינו את עצמכם מנסים להתחבר למשחק תחרותי, רק כדי לגלות רגע לפני שהוא מתחיל שאינכם יכולים להצטרף אליו כי אין ברשותכם את המפה המתאימה. 

עם זאת, הגיימרים שכן דאגו להבטיח לעצמם את המפה הנ"ל די כועסים, ובצדק: לא נעים להשקיע ברכישת המשחק ולגלות שהבונוס שהובטח לכם לא באמת עובד כפי שציפיתם שהוא יעבוד.

 

בסופו של דבר, עקב הביקורת הרבה מצד הגיימרים, החליטה Treyarch להחזיר את Nuketown 2025. בערך. החברה הוסיפה פלייליסט חדש לרשימה, בלעדי אך ורק לבעלי המפה הנ"ל, בשם Pure Chaos. הפלייליסט כולל מספר מפות קטנות, עם ווריאציה מתחלפת של מצבי משחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:00 20.11.2012 | ek355 ek355

    הכל אצלם בונוסים וdlc ורק למי שהזמין מוקדם למה לא לתת את המפה וזהו? כולה פאקינג מפה כבר ממילא שילמו לכם מלא כסף על המשחק המסריח הזה..

  2. 2

    16:58 20.11.2012 | kLifOrd kLifOrd

    זאת לא מפה מBO1?

  3. 3

    16:13 23.11.2012 | martin1997 martin1997

    2,
    זו כן מפנ מBO1 אבל לפי דעתי היא משופרת מעט .

    (לא שיחקתי עדיין במשחק).

  4. 4

    03:36 06.12.2012 | Necromancer Necromancer

    וואלה DICE ו EA פיצלו יופי את בסיס המשתמשים שלהם על כל ההרחבות ל BF3. אתה יכול להיכנס לשרת שכרגע רצה עליו מפה של BF3 המקורי, וברגע שתעלה מפה מההרחבה - תעוף מהשרת.

    ולא רק זה, לשחקנים עם הרחבות יש נשקים שלך, משום מה, אין.
    (אתה רואה את הנשק במשחק, אתה יכול להרוג מישהו ולקחת לו את הנשק, אבל לא יפתחו לך אותו חס וחלילה, כי לא שילמת עוד. מי שמשלם מגיע לו לשחוט במי שלא משלם. ככה זה. תמריץ לשלם)

  5. 5

       | פורסם ע"י