הרשמה

העטיפה של Bioshock Infinite מעצבנת מעריצים

2K חשפה את העטיפה של Bioshock Infinite ועצבנה את כל האינטרנט

 בחורים לבנים ורובים: חברת המשחקים 2K חשפה במהלך השבוע את עטיפת המשחק Bioshock Infinite, שצפוי לצאת במהלך 2013. המשחק, המשך רוחני ל-Bioshock המקורי, יציג עיר מעופפת, מסע בזמן, ילדה עם כוחות על טבעיים ועוד שלל רעיונות אחרים, ולמרות זאת העטיפה שלו מציגה רק בחור לבן שנושא על כתפו רובה - דימוי שמופיע על עטיפתם של אינספור משחקים אחרים.

לא מעט ממעריצי הסדרה, שאוהבים אותה בזכות המקוריות והשוני שלה ממשחקים אחרים בשוק, הביעו אכזבה גדולה מהעטיפה. "Bioshock תמיד היה האנתיתזה למשחקים עם מראה גנרי (אני מסתכל עליך, Callof Duty), די מאכזב לראות שהם אימצו את הגישה הזאת", הגיב אחד מהם בעמוד הפייסבוק של המשחק

"אנשים אומרים 'אל תשפוט את הספר לפי הכריכה שלו' [גירסה אנגלית ל'אל תסתכל בקנקן' - א.ר), אבל זה לא משחק, לא ספר. גיימרים מסתכלים על עטיפות של משחקים כדי להחליט אם לקנות אותם. העטיפה הזאת כל כך גנרית וניטראלית, והמשחק פשוט הולך לטבוע בים המשחקים האחרים שעל המדף", כתב מעריץ אחר.

אוון גודס, כתב משחקי הספורט של קוטאקו, כתב מאמר מעניין שמסביר את החשיבות של עטיפות משחקים, ולמה הוא חושב שהעטיפה של המשחק יכולה לפגוע בו. "אם העטיפה של Bioshock Infinite היא ייצוג נאמן של מה שיש במשחק הזה, אז המעריצים האדוקים צודקים בחשש שלהם שהמשחק יהיה מושפע משיווק להמונים וקלישאות של גיבורי פעולה במשחקי ירי מגוף ראשון", הוא כתב.

הנה הציור שהצית את כל המהומה:

 

יש לציין שלא כולם מתנגדים. חלק מהמעריצים לא ממש הבין על מה המהומה. "מה שחשוב הוא מה שיש בתוך הקופסה", כתב אחד מהמעריצים, ואחד אחר כתב בפשטות: "תשתקו כבר ופשוט קחו את הכסף שלי!". 

העטיפות של שני המשחקים הקודמים בסדרה כללו תמונה של ה-Big Daddy, שהיה אחד מהאויבים במשחק הראשון, והדמות הראשית במשחק השני - ולא היו דומות לעטיפות משחקים אחרים שיצאו באותה תקופה. העטיפה של המשחק החדש אכן מזכירה יותר מדי עטיפות של משחקים כמו Uncharted, Call of Duty וכדומה - ככל הנראה כדי לנסות לפנות למעריצי סדרות המשחקים האלה ולהרחיב את קהל היעד של המשחק.

העובדה שמעריצי המשחק כל כך מתעצבנים מהעטיפה שלו, פרט שולי לכל הדעות, צריכה לשמח את מפתחיו - כי היא אומרת שלמשחק יש קהל מעריצים איכפתי ודעתן. אם הם ירצו לשמח עוד יותר את המעריצים, יש להם מספיק זמן כדי לשנות את העטיפה, או לכל הפחות לשחרר עטיפה נוספת במקביל לזו שכבר פורסמה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:30 02.12.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    זה לא קשה לשנות עטיפה................

  2. 2

    16:09 02.12.2012 | WarFox89 WarFox89

    עטיפה מגניבה מאוד ... על מה הם מדברים ? פי היום פשוט נתפלים לכל פרט שולי וקטן ...

  3. 3

    14:21 04.12.2012 | Deler123 Deler123

    חחחח איזה הומוהים בסך הכול עטיפה

  4. 4

    09:55 06.12.2012 | SuBamBa SuBamBa

    המעריצים שמתלוננים מפגרים! אנשים ישחקו את זה כי המשחק תפס לעצמו חתיכת שם ובצדק. מעבר לזה ויותר חשוב, ילדים אטומים שמכירים רק "שירות חובה" ו"שדה קרב" עלולים עכשיו לשחק את זה כי יש לזה עטיפה שמשדרת נטו אקשן... אז הכל טוב... :)

    חבל רק שלאנטגוניסט, סביר להניח, יש פנים בסוג כזה של משחק =[

  5. 5

       | פורסם ע"י