הרשמה

הבקר המתפרק של סוני

האם ככה יראה הבקר של הפלייסטיישן 4?

 חצי בקר משחק חצי רובוטריק: רשם הפטנטים האמריקאי אישר פטנט שהגישה חברת סוני, ומציג בקר משחק שיכול לתפקד הן כבקר תנועה והן כבקר סטנדרטי, זאת באמצעות מספר מגנטים שנמצאים בחלק האמצעי שלו, ומאפשרים לפרק את הבקר לשניים. 

רישומי הפטנט כוללים שרטוטים די פשוטים של הבקר המדובר, שלאו דווקא מייצגים איך המוצר הזה יראה בסופו של דבר (אם הוא בכלל יהפוך למוצר אמיתי). על פניו, מדובר בבקר שמזכיר מבחינה חיצונית את ה-Dual Shock, הבקר הנוכחי של הפלייסטיישן, בתוספת שני "כדורים" שמודבקים לחלק העליון שלו, ומזכירים את הכדור שנמצא בראש בקר ה-Move.

הבקר מסוגל להתפרק ולהפוך לשני בקרים שונים, בקר אחד לכל יד, ובכך להפוך לבקר תנועה לכל דבר. כל חצי-בקר שכזה יוכל לעבוד באופן עצמאי לגמרי, וכל אחד מהם יכלול מנוע רטט, חיישני תנועה ואפילו רמקול. 

 

אם סוני מתכוונת להמשיך ולהשקיע בשליטת תנועה גם בקונסולת הפלייסטיישן הבאה, מדובר במוצר שיכול להפוך, בסבירות די גבוהה, לבקר הרשמי שלה. לפי השמועות, מיקרוסופט מתכוונת לכלול ב-Xbox 720 גירסה מתקדמת יותר של הקינקט, מה שאומר שגם סוני תצטרך לספק פתרון תנועה כלשהו למעריצי הקונסולה שלה - והבקר החדש הזה נראה כמו אופציה לא רע בכלל.

עם זאת, יש לזכור שמדובר בפטנט בלבד, ושחברות נוטות לרשום פטנטים רבים גם אם אין ברצונן להפוך את אותם פטנטים למוצרים בפועל. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:23 02.12.2012 | adartzt12 adartzt12

    ואו רעיון יפה
    יהיה מגניב עכשיו עם במשחקים שאתה מחזיק שתי רובים אתה תוכל לשלוא על כל אקדח בנפרד

  2. 2

       | פורסם ע"י