הרשמה

Dirtbike Racing Xtreme

Dirtbike Racing Xtreme

נראה שמישהו בגיימלופט שיחק לאחרונה בסדרת Road Rash הישנה של EA, שעשתה רעש מנוע על המחשב והקונסולות בחצי הראשון של שנות התשעים, כי Dirtbike Xtreme הוא תאום מאוחר שלה.

כמו Road Rash, יש לנו כאן מירוץ אופנועים (למרות שניתן להתחרות מאוחר יותר גם בטרקטורון) בתוספת נשקים מאולתרים למי שמעדיף לזכות במקום הראשון דרך כוח הזרוע ולאו דווקא דרך כוח אופנוע. השחקן יכול לבעוט במתחרים שנוסעים לצידו, או לחילופין, לאחר איסוף צינור חלוד או שרשרת ברזל מהמסלול, להנחית על ראשם מכה ידידותית. התוצאה היא בכל מקרה העפתם מהאופנוע ונטרולם למספר שניות. הזכות לאלימות לא שמורה לשחקן בלבד, והיריב הממוחשב מרשה לעצמו גם לבעוט מפעם לפעם, למרות שהטווח הגדול יותר של הנשקים הוא בונוס ממנו רק לבן האנוש מותר ליהנות.

מעבר למרכיב הצ'פחות, Dirtbike הוא משחק מירוצי שטח עם כמות נאה של תוכן: קודם כל הכפילו שבעה אזורים בעולם בארבעה מסלולים כל אחד - יש פה עשרים ושמונה מירוצים לנצח. שני אזורים פתוחים בתור התחלה, ולשאר צריך לקנות כרטיס כניסה בכסף, אותו מרוויחים בחמישה סוגי מירוצים שונים: מירוץ פשוט של שלוש הקפות, מירוץ "זעם" אלים יותר של ארבע הקפות, מירוץ נגד הזמן שהדירוג בו הוא לפי מי שרשם את ההקפה הטובה ביותר, מירוץ קפיצות בו מנצח מי שסך זמן האוויר שלו הוא הכי גדול, והמירוץ האחרון בכל אזור - מירוץ "בוס" אחד על אחד, שהניצחון בו מזכה אותנו בפריט ציוד מיוחד שמעתה יופיע בחנות.

החנות גם היא שופעת כל טוב ומאפשרת לנו להשתמש בכספי זכיה כדי לשפר את הרכב שלנו בתחומים הרגילים - מנוע, מהלכים, בלמים וצמיגים. עם פתיחת אזורים חדשים למירוץ נזכה גם בשני כלי רכב נוספים על אופנוע השטח הרגיל שלנו, ראשית טרקטורון ואז אופנוע ספורט חייתי. לשני הרכבים הנוספים יש יתרונות וחסרונות ביחס לאופנוע ההתחלתי. בנוסף לכמות התוכן הזו, שרוב משחקי המירוץ הסלולריים היו שמחים להסתפק בה, Dirtbike גם מציע מספר סדרות גביע מיוחדות, חלקן פתוחות מההתחלה וחלקן נפתחות עם זכיה בחלקים שונים של מצב המשחק הראשי.

כמו אופנוע ומנוע, גם משחק מירוצים יכול להגיע רק עד איפה שמנוע הנהיגה שלו מאפשר לו, וכאן Dirtbike מאבד נקודות. המהירות טובה, אבל תחושת הנהיגה והאפקט התלת-ממדי (שכאן מושג, כמו במשחק שנתן לו השראה, על ידי שינוי גודל וזוית של ספרייטים דו-ממדיים, לא בתלת-ממד אמיתי) הם סבירים בלבד, ומשחקים סלולריים כמו Project Gotham Racing ו-Need for Speed (למרות התוכן הדל עד גיחוך שלו) כבר עשו את זה טוב יותר. בעיקר הפריע לי טווח הראיה המוגבל, שלא ממש מפריע למהלך המשחק, אבל גורם למסלולים כולם להיראות דומים מדי אלו לאלו.

Dirtbike הוא משחק שהיה מתקרב לפסגת הז'אנר אם היו משלבים אותו עם מנוע תלת-ממד ופיזיקה איכותי יותר (מה שכמובן גם היה מגביל אותו למבחר הרבה יותר קטן של מכשירים). אבל גם בלי להתקרב לשלמות אין לי בעיה להמליץ עליו לחובבי נהיגה.

ציון: 8/10

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/080214/XtremeMoto.flv[/vod]

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:42 14.02.2008 | [SaR]SagiSeGaL [SaR]SagiSeGaL

    יש לי תמישחק אחלה של מישחק אני ממליץ

    יש לי את זה בפלאפון שלי
    sony ericson t650i
    יש בוא אופנוע חצי כביש
    אופנוע שטח וטרקטורון
    סיימתי תמישחק

  2. 2

    19:51 16.02.2008 | ZezimA` ZezimA`

    הקישור להורדה לא עובד

    אחלה סיקור תודה רבה אבל
    הקישור לא עובד..

  3. 3

    13:04 17.02.2008 | lucide lucide

    גם במילא זה מוגבל רק ללקוחות סלקום אז מה טעם ...

  4. 4

       | פורסם ע"י