הרשמה

היוצר של The War Z מתנצל

"שערורית The War Z" באה לסיומה? היוצר מתנצל ומסביר ממה נבע כל הבלגאן

 עם משחק כזה, כבר עדיף לעבור התקפת זומבים: לפני מספר שבועות שוחרר ב-Steam משחק הזומבים העצמאי The World Z, וגרם להרבה מאוד גיימרים כעס רב. המשחק, שהיה צפוי להזכיר מאוד את הלהיט DayZ, לא ממש קיים את הדברים שהיוצר שלו הבטיח, ובמקום משחק זומבים מרגש בעולם פתוח, קיבלו הגיימרים שרכשו אותו משחק שגרם להם להרגיש כאילו מישהו מנסה לרמות אותם.

כך למשל, גילו הגיימרים ש-The World Z מנסה לגבות מהם כספים גם אחרי שכבר שילמו עליו. ברגע שהדמות שלכם תמות, תצטרכו לחכות זמן רב (כמה שעות) עד שתוכלו להקים אותה לתחייה ולהתחיל לשחק שוב - אלא אם כן תסכימו לשלם סכום מסויים של כסף, שיעזור לכם לקום לחיים באופן מיידי. בנוסף, הגיימרים שרכשו את המשחק טענו שתיאור המשחק בעמוד שלו ב-Steam היה שקרי, ושהמשחק כלל הרבה פחות שלבים ממה שהובטח. 

בעקבות התלונות, הורידו אנשי Steam את המשחק מהחנות, ואף הסכימו לזכות את כל הגיימרים שרכשו אותו בכספם בחזרה. הסיפור הזה הפך להוכחה שלא צריך ללכת שולל אחרי כל תופעת אינדי שנראית מעניינת, ושיש גם מפתחי משחקים עצמאיים לא ממש מוצלחים שם בחוץ. כעת, אחרי כמה שבועות של שתיקה, שולח יוצר המשחק, סרגיי טיטוב, מכתב פתוח לקהילת השחקנים, בו הוא מתנצל על המקרה, ומסביר את הצד שלו.

"הפכתי לשחצן מדי, והתעוורתי מההצלחה המוקדמת וקצב הגדילה המהיר של The War Z", הוא כתב: "בחרתי להתעלם מהחששות והשאלות שחברי הקהילה העלו [...] הכישלון הוא לחלוטין על הכתפיים שלי, ואני חייב תודות רבות לקהילה הקולנית. אני מודה שהייתי צריך להתחיל להקשיב הרבה יותר מוקדם. במקום זה בחרתי להתרכז התמונה הגדולה - החלום שלי להפוך את The War Z ממשחק שפותח על ידי קבוצה קטנה לעסק אונליין גדול, במקום להתרכז בדברים הקטנים קודם ולהשאר ממוקד במשחק עצמו".

 

טיטוב סיפר שהתגובות החריפות למשחק החזירו אותו לקרקע, ושהוא חזר לדרך הנכונה. "אי אפשר לשנות את העבר, אבל אני מבטיח שלא נחזור על הטעויות האלה פעמיים", הוא כתב.

בימים אלה עובר טיטוב על שיפור החלקים הבעיתיים במשחק, במטרה להחזיר אותו לחנות של Steam. בנוסף, הוא סיפר שהוא מגייס מנהלי קהילות חדשים, שיתמקדו הפעם בלשמוע ולטפל בתלונות חברי הקהילה, במקום להתעלם ולמחוק אותם כפי שנעשה בעבר. 

כדי להראות לעולם שהפעם הוא לא משקר, טיטוב מתכוון להזמין עשרה גיימרים מרחבי העולם לבקר באולפן המשחקים הקטן שלו בקליפורניה, ולפגוש את צוות הפיתוח. המטרה, יש להניח, היא לגרום לגיימרים המאוכזבים להאמין שהיוצרים של The War Z אינם אנשים רעים - ושלמשחק הזה מגיע צ'אנס נוסף. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:52 30.12.2012 | LsdGras LsdGras

    ממליץ לראות את הסירטון הזה-

  2. 2

    16:12 30.12.2012 | Shai182 Shai182

    ממליץ לשכוך מ-1 בגלל שבעל הערוץ אתנצל שהוא הדגיש דעה אישית כאמת

  3. 3

    16:32 30.12.2012 | LsdGras LsdGras

    ל-2 למרות שזאת דעה אישית,אני מסכים אם הדעה שלו בנוגע למישחק.

  4. 4

       | פורסם ע"י