הרשמה

לארה קרופט לא לבד

נהדר או מיותר? ה-Tomb Raider הבא יכלול מצב מולטיפלייר

 לארה וחברים: אולפן המשחקים Crystal Dynamics חשף כי המשחק הבא בסדרת Tomb Raider, שצפוי לצאת בתחילת חודש מרץ, יכלול גם מצב מולטיפלייר, שיפותח על ידי Eidos Montreal, אולפן הפיתוח שהכין בשנה שעברה את Deus Ex: Human Revolution.

בחודשים האחרונים התמקדו מאמצי השיווק של המשחק בקמפיין הסינגל פלייר של המשחק, שצפוי להציג לעולם גירסה חדשה וצעירה יותר של לארה קרופט, ולספר כיצד הפכה לארה מנערה צעירה ומפוחדת ללוחמת קשוחה וחסרת מורא. כעת מסתבר שבמהלך המשחק נשלוט לא רק בדמותה של לארה - אלה בדמויות נוספות מאותו עולם, במצב המוני-תחרותי.

 

ב-Crystal Dynamics עדיין לא מסכימים לחשוף כיצד בדיוק יעבוד מצב המולטיפלייר הזה, אבל ההערכות כרגע הן שמדובר במצב תחרותי סטנדרטי, המבוסס על קרבות קבוצתיים. צד אחד ישחק את חבריה של לארה, שמגיעה בתחילת המשחק לאי מסתורי על סיפונה של ספינה המלאה באנשי צוות נוספים. הצד השני ישחק את הפיראטים האכזריים שחוטפים את לארה וחבריה במהלך עלילת הסינגל פלייר. 

עם זאת, יש סיכוי לא רע בכלל שהמשחק יכלול גם מצב קו-אופ, שיאפשר לשחקנים לשתף פעולה עם לארה כדי להתגבר על אתגרים שונים. אחד ממפתחי המשחק אמר שההחלטה לכלול מצב מולטיפלייר נבעה מהצלחת הכותר הקטן Lara Croft and the Guardian of Light, שהיה משחק קו-אופ בלבד.

פרטים נוספים לגבי המולטיפלייר של לארה צפויים להחשף במהלך החודש הבא, בתערוכת האלקטרוניקה CES. המשחק עצמו יגיע לחנויות המשחקים ב-5.3.2013.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י