הרשמה

ה-PvP של דיאבלו 3 מתעכב

בבליזארד לא מרוצים ממצב ה-PvP של דיאבלו 3, ומודים שהם לא יודעים מתי הוא יגיע לידי הגיימרים

 בינתיים נהרוג שדים: אנשי צוות הפיתוח של Diablo III העלו לאחרונה פוסט ארוך וכן בבלוג של המשחק, בו הם הודו שהם נתקלים בבעיות רבות בפיתוח מצב ה-PvP של המשחק (Player vs. Player, מצב בו השחקנים משחקים זה נגד זה, בניגוד ל-PvE, "שחקן נגד הסביבה"), ושקשה להם להעריך מתי יצליחו להתגבר עליהן, ומתי יגיע העדכון למשחק שיוסיף את מצב זה למשחק הקיים.

במקור, תכננו אנשי בליזארד להטמיע במשחק מצב Team Deathmatch, שיאפשר לגיימרים להתאגד בקבוצות ולהלחם ביחד כנגד שחקנים אחרים. מצב זה אף הוצג בעבר בכנסי Blizzcon, והיה אמור להתווסף למשחק באחד העדכונים העתידיים שלו. כעת נראה שבבליזארד החליטו לגנוז את המצב הזה, אחרי שלא הצליחו "לפצח" אותו.

לטענת ג'יי ווילסון, במאי המשחק, מצב ה-Team Deathmatch פשוט לא היה עמוק מספיק או מאוזן מספיק בשביל לצאת לאוויר העולם. לפי דבריו, עובדי החברה ששיחקו במצב הזה נהנו בשעות הראשונות, אך מהר מאוד התחילו להרגיש שהם עושים אותם דברים שוב ושוב, עד שנמאס להם. ווילסון מספר שבבליזארד לא מוכנים להוציא משחק כזה, ושהמחויבות הראשונה של החברה היא לאיכות הגבוהה של מוצריה.

 

לפי כך, החליט צוות הפיתוח של החברה לוותר בשלב זה על מצב משחק זה. בשבועות הקרובים ינסו המפתחים לחשוב על מצבי מולטיפלייר אחרים, שיוכלו להצטרף בעתיד ל-Diablo III במקום המצב הגנוז, שככל הנראה כבר לא יצטרף למשחק, חרף הבטחות המפתחים לפני יציאתו.  

כדי לפצות את השחקנים המאוכזבים, צוות הפיתוח יפתח בעדכון 1.0.7 המתקרב אפשרות PvP אחרת, שתאפשר לשחקנים לערוך דו-קרב עם שחקנים אחרים. ווילסון ציין שזה אמנם לא מגשים את שאיפות צוות הפיתוח לגבי מצב PvP עמוק ומאוזן, אך זה לפחות יוכל לספק את רצונות הגיימרים שנהנו במשך שנים ממכניקת משחק דומה ב-Diablo II.

ווילסון גם ציין שלמרות העיכוב, בליזארד עדיין מתכוונת לשחרר את מצב ה-PvP העמוק יותר כתוספת חינמית למשחק, גם אם בסופו של דבר היא תצא שנים רבות לאחר יציאת המשחק עצמו. מי שחשב שהעיכוב הוא רק תירוץ בשביל בליזארד להוציא את ה-PvP כחלק מחבילת הרחבה עתידית ויקרה - כנראה שזה לא המצב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י