הרשמה

דיווח: הקונסולה של Steam תריץ לינוקס

מהנדס ב-Steam סיפר שהקונסולה שלהם תריץ לינוקס, ותחשף בהמשך השנה

 להתראות Windows? בן קראנשנו, אחד מהמנדסים שעובדים בחברת Valve, חשף כמה פרטים מעניינים בנוגע ל-"Steam Box", קונסולת המשחקים המסקרנת שצפוייה החברה לשחרר בהמשך השנה. לפי דבריו של קראנשנו, הקונסולה תחשף בהמשך השנה, או בכנס GFC או בתערוכת E3, ותריץ את מערכת ההפעלה החופשית לינוקס. המהנדס אמר את הדברים בכנס EHSM 2012 שנערך בברלין.

ה-Steam Box צפויה להיות מחשב PC "סגור", שיכלול חומרה שצפויה להפוך, לפחות לפי השאיפות של Valve, למעין בסיס עליו יתבססו אולפני המשחקים כשיפתחו גרסאות PC. המטרה היא להכין מעין שילוב של מחשב וקונסולה, אותו יוכלו לרכוש גיימרים שלא מעונינים להתעסק עם שדרוגי החומרה שדורש מחשב "רגיל". המחשב-קונסולה הזה צפוי להתחבר ישירות לטלוויזיה, ולהתחרות באופן ישיר עם הפלייסטיישן 4 וה-Xbox הבאה.

 

כעת, נראה שהוא צפוי להתחרות גם עם Windows. אם אכן תצא הקונסולה עם מערכת הפעלה מבוססת לינוקס, מדובר בהצהרה מאוד בוטה של Valve על כך שהיא אינה מאמינה יותר במערכת ההפעלה של מיקרוסופט - הצהרה שעומדת בקנה אחד עם דברים שאמר בחודשים האחרונים מנכ"ל החברה, גייב נאוול, שסיפר פעמים רבות שהוא מאוכזב מ-Windows 8.

Valve שחררה לאחרונה גירסת לינוקס לחנות Steam - ויכול להיות שזה היה הצעד הראשון שלה בבדיקת השטח לפני שחרור הקונסולה. יהיה מעניין לראות כיצד Valve תבטיח שכל המשחקים שיוצאים ל-Windows ייצאו גם בגירסת לינוקס, והאם ה"קונסולה" תוכל להריץ את כל משחקי החנות, או רק משחקים שיותאמו לה במיוחד.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:07 07.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    בלי שום קשר - זאת ההמצאה הכי מפגרת ש-VALVE חשבו עליה מעולם. מי צריך בין כלאים של חצי קונסולה חצי מחשב ? זה כמו שאם היו ממצאים מכשיר חצי טלויזיה חצי רדיו - WTF ? מי שרוצה קונסולה ואין לו בעיה להיות מקובה לאותה החומרה 5-6 שנים יכול בכיף לקנות קונסולה של סוני או מיקרוסופט ומנגד מי שרוצה PC במלוא המובן של המילה הזאת עם שדרוגים והתאמה אישית, תמיד ישאר עם מחשב "רגיל"."המטרה היא להכין מעין שילוב של מחשב וקונסולה, אותו יוכלו לרכוש גיימרים שלא מעונינים להתעסק עם שדרוגי החומרה שדורש מחשב "רגיל".

    באמת עצוב לראות שדור הגיימרים של היום נהיה הרבה יותר עצלן...

  2. 2

       | פורסם ע"י