הרשמה

The Walking Dead: אל תמחקו את השמירות

ב-Telltale ישתמשו בשמירות העונה הראשונה של The Walking Dead גם בעונה השניה

 ההחלטות שלכם הולכות אתכם הלאה: חברת המשחקים Telltale התחילה לעבוד לאחרונה על "העונה השניה" של סדרת משחקי The Walking Dead, זאת אחרי שהעונה הראשונה זכתה להערכה רבה ולנתוני מכירות מפתיעים. למרות שהעונה הראשונה נחתמה בסוף סגור, מנהלי Telltale מספרים שהם מתכוונים להמשיך בצורה כזו או אחרת את הסיפור שלה, ושהחלטות ששחקנים עשו בעונה הראשונה ישפיעו גם על העונה השניה.

כדי לאפשר זאת, יצטרכו מהנדסי החברה למצוא דרך בה המשחקים הבאים יוכלו לקרוא את השמירות של העונה הראשונה, ולעצב את עולם המשחק בהתאם. לא מדובר בקונספט חדש - סדרת Mass Effect השתמשה בנתונים ממשחקים קודמים לכל אורכה, וגם העונה הראשונה של The Walking Dead השתמשה באותה שמירה על פני חמשת הפרקים שלה - אך מכיוון שהשמירות של אותה עונה ראשונה לא תוכננו מראש לשימוש בעונה השניה, העניין יצריך מ-Telltale למצוא פתרון טכני שיאפשר לה להשתמש בנתונים.

המסקנה ברורה: אם כבר שיחקתם או אתם מתכוונים לשחק בעונה הראשונה של The Walking Dead - אל תעזו למחוק את השמירות שלכם. לפחות אם אתם לא רוצים לגלות שכל מה שעשיתם בפרקים הראשונים ירד לטימיון. 

 

עדיין לא ידוע מתי תצא העונה השניה של The Walking Dead, אבל סביר להניח שב-Telltale כבר עובדים עליה במרץ. לאחרונה נודע שפרקי העונה הראשונה הצליחו למכור למעלה מ-8.5 פרקים, ולהכניס ל-Telltale למעלה מ-40 מיליון דולרים. קשה לחשוב על תמריץ טוב יותר להכין משחקי המשך מהצלחה כזו.

בנוסף לעוד מתים מהלכים, אנשי Telltale ממשיכים לחשוב על הפרוייקטים הבאים שלהם. בעבר הם כבר הוציאו משחקים למותגים כמו "פארק היורה", ו"בחזרה לעתיד", והם ממש לא פוסלים שימוש במותגים מפורסמים נוספים בעתיד. למעשה - אחד כזה כבר נחשף בדמות Fables, סדרת קומיקס מצליחה שתהפוך למשחק הרפתקאות בחודשים הקרובים.

כשנשאל על מה הוא היה רוצה לעבוד בעתיד, ענה דן קונורס, אחד ממייסדי החברה, שהוא היה שמח לעבוד על משחק הרפתקאות בעולם של "מלחמת הכוכבים", כמו גם על משחקי הרפתקאות שירחיבו את הסיפורים של סדרות המשחקים Halo ו-Half-Life.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:03 24.10.2016 | מאור המלך מאור המלך (אורח)

    אז אם אני השלמתי את פרק 1 של העונה הראשונה אני יכול לשחק בעונה 2 או שאני צריך להשלים את שאר הפרקים?

  2. 2

       | פורסם ע"י