הרשמה

נינטנדו: ה-Wii U מוכרת "לא רע"

נינטנדו לא הצליחה לשחזר את הצלחת ה-Wii המקורית, אבל מדווחת על מכירות "יציבות" ל-Wii U

 לא רע, איך אצלכם? נשיא חברת נינטנדו, סאטורו איוואטה, התראיין לאחרונה לסוכנות הידיעות רויטרס, ואמר שמכירות ה-Wii U "לא רעות". איוואטה לא סיפק בראיון נתונים מדוייקים, אך ציין שמכירות הקונסולה החדשה פחות טובות ממכירות ה-Wii המקורית נכון לתקופת ההשקה שלה.

"בסוף עונת חג המולד לא נוצר מצב בו חנויות ברחבי ארצות הברית נשארו ללא מלאי של קונסולות Wii U, כפי שהיה בעבר עם ה-Wii. אבל המכירות לא רעות, ואני מרגיש שנתוני המכירות של הקונסולה החדשה יציבים", אמר איוואטה. לפי התחזיות של נינטנדו, הקונסולה החדשה צפוייה למכור כ-5.5 מיליון יחידות עד סוף מרץ 2013. איוואטה לא ציין אם נתוני המכירות תואמים לתחזית הזאת או לא.

ה-Wii U, קונסולת הדור הבא של נינטנדו, הושקה בחודשים נובמבר-דצמבר ברחבי העולם. נתוני המכירות הרשמיים היחידים שלה הגיעו מיד לאחר ההשקה: במהלך השבוע הראשון של הקונסולה בארה"ב נמכרו 400,000 יחידות שלה, ובמהלך סוף השבוע הראשון שלה ביפן נמכרו 308,000 יחידות. ברוב העולם מלאי הקונסולות הראשוני חוסל תוך ימים ספורים, אך מאז נינטנדו סיפקה לחנויות יחידות נוספות, וכעת לא קיים מחסור של המוצר בחנויות.

 

איוואטה סיפר שהאתגר הכי גדול של נינטנדו עם ה-Wii U היה העובדה שבחברה שחררו שתי ערכות של הקונסולות: ערכה רגילה עם זכרון פנימי של 8 גיגה, וערכת "דלוקס" עם זכרון של 32 גיגה, עותק של המשחק Nintendo Land ומספר אביזרים נלווים. נשיא החברה סיפר כי היה קשה לחזות מראש מה תהיה מידת ההצלחה של כל ערכה, ולכן היה קשה ליצור איזון נכון בין הערכה הזולה לזו היקרה.

"זו הפעם הראשונה בה נינטנדו משחררת שתי ערכות של אותה קונסולת משחקים באותו זמן, והיה לנו מאוד מאתגר לאזן ביניהן. באופן ספציפי, המלאי של ערכת הפרימיום לא הוערך נכון, וצרכנים רבים שרצו לרצות את ערכה זו לא יכלו למצוא אותה בחנויות", הוא סיפר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:13 08.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    "וצרכנים רבים שרצו לרצות את ערכה זו "WTF 0_o

  2. 2

       | פורסם ע"י