הרשמה

האם נחשפה הקונסולה של Steam?

חברת Xi3 חושפת מחשב קטנטן למשחקים שנבנה בשיתוף פעולה על Valve

 האם זו ה-Steam Box? חברת המחשבים Xi3Corporation חשפה מחשב זעיר חדש, שלטענתה מיועד למשחקים ונבנה בשיתוף פעולה עם חברת Valve. המחשב עצמו קטן למדי, "בגודל של אשכולית" לדברי החברה, ונועד כדי לאפשר לגיימרים לשחק במשחקים בתוך הבית שלהם, או במסיבות רשת. יש לציין שב-Xi3 מסרבים להתייחס למחשב שלהם כ"קונסולה של Steam", ושגם Valve עצמה לא אמרה רשמית שזה החצי-מחשב-חצי-הקונסולה שלהם, שצפוי לצאת בהמשך השנה.

המחשב עצמו מבוסס על המארז הזעיר והמודולרי של חברת Xi3, שמאפשר לדחוס רכיבי חומרה מתקדמים יחסית אל תוך מארז קטנטן, שניתן לשדרוג לאחר הקנייה. בחברה לא חשפו את המפרט של המחשב החדש, את המיתוג שלו, את המחיר שלו או את תאריך היצירה שלו. למעשה - כל מה שנאמר עליו הוא שמדובר במחשב גיימינג שפותח בתמיכה של Valve.

Xi3 גם לא חשפה מה בדיוק טיב הקשר שלה עם Valve, אך ציינה שחברת המשחקים השקיעה בה כסף, ושמדובר ב"תחילתו של עידן חדש בשביל החברה שלנו".

קונסולה המבוססת על Steam היתה מקור לשמועות רבות בחודשים האחרונים, ולאחרונה אומתה על ידי עובדי חברת המשחקים הפופולרית. אתמול נחשף שהקונסולה העתידית תריץ ככל הנראה את מערכת ההפעלה לינוקס, תחשף רשמית בחודשים הקרובים ותצא לשוק במהלך שנת 2013 - ככל הנראה במטרה להתחרות עם קונסולות ה-Xbox והפלייסטיישן הבאות.

 

העיצוב המינימליסטי של Xi3 בהחלט יכול להתאים למחשב שאמור לשבת ליד הטלוויזיה שלכם בסלון, ובהחלט יכול להיות שהחברה תספק את התשתית הטכנולוגית ש-Valve צריכה בשביל להכנס אל שוק הקונסולות. עם זאת, יכול להיות שמדובר בשיתוף פעולה שאינו קשור באופן ישיר לקונסולת ה-Steam, ושל-Valve עדיין יש הפתעות בשרוול לקראת חשיפת הקונסולה, שככל הנראה תגיע בחודשים הקרובים.

אם אתם במקרה מבקרים בלאס-וגאס, אתם יכולים לקפוץ לתערוכת CES ולבחון בעצמכם את המחשב החדש בביתן של Xi3 ובביתן של Valve. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:56 08.01.2013 | gtsaf007 gtsaf007

    הקונסולה של סטים?
    סטים היא לא חברה פעם אחרונה שבדקתי

  2. 2

    13:01 09.01.2013 | sineye sineye

    ל-1, נכון, זו כמובן תיהיה קונסולה של VALVE, אבל בתור צעד שיווקי ופרסומי הם יקראו לזה STEAM CONSOLE.
    קונסולה שרצה על FRIMWARE של STEAM ותתנהג ככה"נ כמו תוכנת הSTEAM שמותקנת לכל אחד על המחשב.. אז זו קונסולת STEAM, לא של STEAM.

  3. 3

       | פורסם ע"י