הרשמה

השיקו Kickstarter - ופיטרו עובדים

אולפן המשחקים Gas Powered Games מפטר עובדים ימים ספורים אחרי השקת ה-kickstarter שלו

 מי יסכים לשלם עכשיו? כשאולפן המשחקים Gas Powered Games השיק בשבוע שעבר את קמפיין הקיקסטארטר שלו לטובת משחק חדש בשם Wildman, נשמעו מנהלי האולפן די אופטימיים. הם סיפרו על כך שהמשחק החדש ישלב את כל מה שהם למדו בפיתוח המשחקים הקודמים שלהם, ויציג סוג חדש לגמרי של חווית גיימינג. אך ימים ספורים לאחת השקת הקמפיין, יצאו המנהלים בסבב פיטורים - שמעמיד בסימן שאלה את הקיקסטארטר כולו.

ב-Gas Powered Games פיטרו "מספר משמעותי" מהעובדים שלהם, אך לא חשפו עדיין בכמה עובדים מדובר, או כמה עובדים נשארו לעבוד שם. באולפן גם לא סיפרו אם בעת השקת ה-Kickstarter המנהלים ידעו על סבב הפיטורים המתקרב ונמנעו מלחשוף אותו - אך מכיוון שמדובר בהפרש של ימים אחדים, סביר להניח שזה אכן היה המצב.

 

כעת, מתלבטים מנהלי האולפן מה לעשות עם קמפיין ה-Kickstarter. מצד אחד, ניכר שהם מעונינים להמשיך ולעבוד על Wildman, ושמבחינתם הפיטורים לא צריכים להשפיע על הגיוס הקהילתי שלהם. מצד שני, לא ברור כמה גיימרים יסכימו להשקיע כסף בחברה שעשתה מהלך כזה, שלא ממש מצביע על חוסן כלכלי. מנהלי החברה עצמם מודים שיכול להיות שהם יאלצו לבטל את הקמפיין כולו, ולחפש משקיעים אחרים בפרוייקט שלהם.

מעניין לציין שכבר עם השקת הקמפיין, ציינו מנהלי החברה כי מבחינתם מדובר ב"הימור על כל החברה", ורמזו לכך שאם הגיוס או המשחק יכשל - האולפן הקטן שלהם יאלץ לפשוט רגל. גל הפיטורים הנוכחי מדגיש כמה המצב הכלכלי של Gas Powered Games בעייתי.

בשלב זה ה-Kickstarter עדיין זמין ופתוח. כריס טיילור, מנכ"ל האולפן, מבטיח שבמידה והקמפיין יצליח לגייס לחברה שלו מספיק כסף - הוא מתחייב להעסיק בחזרה את כל העובדים שפוטרו, אלא אם אלה ימצאו עבודה אחרת עד אז. בשלב זה הצליח הקמפיין לגייס כרבע מיליון דולרים, מתוך סכום יעד של 1.1 מיליון. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י