הרשמה

היוצר של DayZ כועס על The War Z

היוצר של DayZ כועס ומדוכא מהמשחק המתחרה, שלטענתו פוגע במוניטין שלו

 מלחמת ה-Z: דין הול, היוצר של מוד הזומבים המצליח DayZ למשחק ArmA II, הביע את כעסו על The War Z - משחק זומבים מתחרה, שעלה לפני מספר שבועות לכותרות באתרי המשחקים. הול כתב על רגשותיו ב-Reddit, והסביר מדוע הוא נפגע אישית מהסיפור.

"אני כועס על The War Z. מאוד כועס", כתב הול - והסביר שהסיבה לכך הוא השם של המשחק המתחרה, שדומה בצורה מחשידה לשם של המשחק שלו. "נפגעתי אישית כי כל אחד יכול לראות כמה דומות המילים", הוא כתב.

לפני שנמשיך, כדאי לבצע תזכורת קצרה לשערוריה שסבבה את The War Z לאחר שזה יצא בחנות המשחקים המקוונת Steam. במקור, הבטיחו מפתחי The War Z משחק פעולה המוני מלא מתים מהלכים, שיאפשר לעשרות שחקנים לחסל זומבים במפות מולטיפלייר ענקיות. אך הבטחות לחוד ומציאות לחוד: כשהמשחק יצא, גילו גיימרים רבים שמה שהובטח להם היה פשוט שקר - ושהמשחק עצמו דל בתוכן ואינו כולל תכונות רבות שהובטחו.

זאת ועוד, הגיימרים שניסו את The War Z הרגישו לעיתים קרובות שמדובר בלא יותר מהונאה כספית, זאת עקב מערכת של "מיקרו-תשלומים", שביקשה מהם לשלם עוד ועוד כסף. כך למשל, גיימר שדמותו נהרגה במהלך המשחק היה צריך להמתין שעות רבות עד שהיה יכול "לקום לתחייה" ולהמשיך לשחק - אלא אם הוא היה בוחר לשלם כמה דולרים, שהיו מאפשרים לו להמשיך לשחק באותו רגע.

בעקבות הביקורות הרבות החליטו מנהלי Steam להסיר את המשחק מהחנות. יוצרי The War Z התנצלו כבר על הבעיות במשחק, והבטיחו לתקן אותם ולשחרר את המשחק מחדש.

 

אך ההתנצלות הזאת לא מספיקה לדין הול - שמסביר שהשמות הדומים גרמו להרבה אנשים להאמין שהוא זה שיצר את The War Z וניסה לרמות אנשים - למרות שאין לו שום קשר למשחק הנ"ל.

"קרובי משפחה וחברים קרובים טעו, והתעמתו איתי כי הם חשבו שעשיתי דברים לא אתיים", הוא כתב. "אני לא חושב שכל אחד יוכל להבין כמה זה מרגיז, לגלות שבעצם הימרתם על כל הקופה וששמתם את האישיות והמוניטין שלכם על הקו. הסיפור הזה לא הפך את החיים שלי לנעימים במיוחד, ואני ממש מתנגד לדרך בה התנהגו ללקוחות", הוא סיכם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:04 20.01.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    אני חשבתי שזה שהכין את DayZ הכין גם את The War Z
    LOL

  2. 2

       | פורסם ע"י