הרשמה

מפתחי Ouya מבטיחים מגמת שיפורים

לקראת ההשקה לצרכנים, מבטיחים אנשי ה-Ouya שהם מקשיבים לפידבאק מהמפתחים

 רוצים להשתפר: צוות הפיתוח של קונסולת Ouya הבטיח כי הוא מקשיב ברצינות לכל הפידבאק שהקונסולה מקבלת מקהילת המפתחים, ושהוא עובד על שיפור הקונסולה לקראת השקתה הרשמית. לפני מספר שבועות החלו להשלח גרסאות ראשונות של הקונסולה אל מפתחי משחקים שהשקיעו בקמפיין ה-Kickstarter שלה, ומפתחים רבים מתלוננים על בעיות שונות בקונסולה - עם דגש גדול על בקר השליטה שלה.

באתר הרשמי של Ouya פרסמו בתגובה פוסט חדש, תחת הכותרת "הכל עניין של שליטה". בפוסט מודים אנשי הצוות שהם קיבלו ביקורת רבה על הגירסה הנוכית של בקר השליטה של המכשיר - ושהם כבר עובדים על גירסה משופרת שלו. 

מתלונות המפתחים ניתן להסיק שרוב הבעיות של הבקר נובעות מאיכות החומרים והבנייה, ולאו דווקא מהעיצוב הכללי שלו. המפתחים התלוננו על משטח מגע שלא מגיב כראוי, "הדקים" שלא תמיד נלחצים, ג'ויסטיקים חלקים מדי וכפתורי כיוונים שלפעמים נלחצים בטעות.

בצוות של Ouya אומרים שהם כבר הצליחו לפתור את רוב הבעיות: כפתורי הכיוונים יוחלפו מתצורת "דיסק" לתצורת צלב, ובכך ימנעו לחיצות לא רצויות. הג'ויסטיקים יצופו במשטח גומי מחוספס, שישפר את האחיזה בהם. גם משטח המגע יעבור מקצה שיפורים, ויכלול חומר חדש שיקלוט טוב יותר את נגיעות האצבע של הגיימרים. גם הטריגרים עברו עיצוב מחדש, ואנשי הקונסולה מבטיחים שהם מוצלחים יותר מבעבר.

התגובה המפורטת והשקיפות של אנשי ה-Ouya מפתיעה לטובה. הם היו יכולים בקלות לשחרר את הקונסולה כפי שהיא, מבלי לשמוע לביקורות - אך למרות שהרבה מאוד מפתחים וגיימרים הסכימו לשלם עליה מראש, הם עדיין מוכנים להשקיע עוד כסף ומשאבים בשיפורה ועיצובה.

ב-Ouya מסבירים שהסיבה לכך שהם מקשיבים ומשפרים היא כדי להוכיח ש"הם כאן כדי להשאר", ולהפוך לשחקן משמעותי בתעשיית המשחקים. נראה שהם בהחלט יצטרכו להתאמץ כדי להפוך את הרצון הזה למציאות - מאז שאנשי Ouya הציגו לראשונה את הקונספט של קונסולת אנדרואיד, חברות רבות נוספות הכריזו שגם הן מתכוונות לייצר מכשירים דומים - מה שאומר של-Ouya תהיה תחרות לא פשוטה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:53 27.01.2013 | yossi465 yossi465

    זה מגניב

  2. 2

    19:43 27.01.2013 | yony.z yony.z

    יפה להם השקיפות. הם רק מרוויחים מזה.

  3. 3

    21:19 27.01.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    לדעתי כמה שהם יותר משקיעים עם המפתחים ככה יש יותר אמון ב Ouya.אני גם חושב שהם תמיד יוציאו גירסאות חדשות של האנדרויד.

  4. 4

    01:39 28.01.2013 | sagimi sagimi

    קלטו את השלט!!!
    אם באמת ככה יראה השלט
    בשביל מה אותה צורה של מקשים ובצבעים שלא תואמים לשום קונסולה אחרת במיקום

  5. 5

       | פורסם ע"י