הרשמה

חבר מביא חבר ל-Vita

בסוני רוצים שתשכנעו את החברים שלכם לקנות Vita

 חברים מביאים חברים: סוני העלתה מבצע חדש, בו היא קוראת לקהל מעריציה לשכנע את חבריהם לרכוש קונסולת PlayStation Vita חדשה. חבר שיצליח לשכנע חבר לרכוש קונסולה חדשה, יזכה בכרטיס מתנה על סך 20 דולר, לרכישות בתוך רשת ה-PSN, כמו גם 1,000 "נקודות סוני" לשימוש ב-PSN.

בנוסף, כל המשתתפים במבצע יכנסו להגרלה, במסגרתה יקבל זוכה אחד מיליון נקודות סוני - בערך כולל של 10,000 דולרים. כל חבר שירכוש קונסולת Vita במסגרת המבצע יזכה גם הוא לכרטיס מתנה על סך 20 דולר. העסקה תשאר תקפה עד סוף חודש פברואר.

המבצע תקף בשלב זה אך ורק בארצות הברית, ככה שגם אם אתם חושבים שאתם יכולים לשכנע את החברים שלכם לרכוש לעצמם קונסולה במאות שקלים לא תוכלו לזכות במתנות. למרות זאת, מעניין לראות את המאמץ השיווקי הזה של סוני, שפונה לקהל המעריצים שלה כדי לשווק את ה-Vita.

 

ה-Vita, יש לציין, נחשבת בינתיים לכשלון די גדול בכל הקשור למכירות. הגיימרים לא נוהרים לחנויות כדי לרכוש אותה, ובעקבות כך חברות המשחקים לא ממהרות לפתח לה משחקים חדשים, מה שרק הופך אותה לפחות אטרקטיבית. למרות נתוני המכירות הנמוכים, בסוני מסרבים להוריד את מחיר הקונסולה הגבוה - צעד שיוכל להפוך אותה ללהיט המכירות שמגיע לה להיות.

לא ברור אם המבצע השיווקי החדש של סוני הוא צעד של ייאוש, או פשוט תוכנית לעידוד נאמנות לקוחות. כך או אחרת - זה קצת משונה לראות מבצע "חבר מביא חבר" כזה, שבדרך כלל נפוץ יותר כשמדברים על מנוי לעיתון או לכבלים, מגיע גם לתחום הקונסולות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:33 30.01.2013 | Bulletproof Bulletproof

    מה זה נקודות סוני?

  2. 2

       | פורסם ע"י