הרשמה

Logitech נוטשת את עולם הגיימינג

חברת האביזרים הוותיקה והמוצלחת לא תייצר יותר אביזרים לקונסולות

 Logitech מתייעלת ונוטשת את הקונסולות: חברת הטכנולוגיה הוותיקה הציגה לאחרונה את אחד הרבעונים הקשים בתולדותיה, והחליטה בעקבות כך לערוך מספר צעדי התייעלות. בשלב הראשון, תחתוך החברה מספר מחלקות שנחשבות כ"לא אסטרטגיות" - ביניהן כל תחום האביזרים לקונסולות.

ב-Logitech הוציאו במשך השנים שפע של בקרי משחק חלופיים, בדרך כלל באיכות לא רעה בכלל. החברה ידועה גם בהגאי המירוץ שלה, שנחשבים לבין המתקדמים ביותר בשוק - אם כי יכול להיות שהגאים כאלה ימשיכו לצאת, שכן החברה הדגישה שהיא מפסיקה בייצור אביזרים לקונסולות, ואילו ההגאים פועלים גם על מחשבי PC. 

מחלקות נוספות שנסגרות כוללות את מחלקת הרמקולים הניידים לסמארטפונים, מחלקת מצלמות האבטחה ומחלקת השלט האוניברסלי החכם והיקר Harmony. 

 

בשנים האחרונות שוק האביזרים הנלווים לקונסולות הופך לפחות ופחות רלוונטי - זאת מכיוון שאביזרי המשחק הרשמיים הם גם בדרך כלל האיכותיים ביותר, והגיימרים מעדיפים להשקיע בהם במקום לרכוש אביזרים של חברות אחרות. 

עם זאת, אביזרים אלה תמיד נתנו דרך זולה יותר להוסיף עוד בקר לקונסולה, או לספק פתרונות שלא ניתנים על ידי החברות הרשמיות (כמו למשל מתקני קירור לקונסולות ביתיות, או סוללות חזקות במיוחד לקונסולות ניידות) - ופרישתה של חברה ענקית כמו Logitech מהתחום וודאי תשפיע גם על החברות האחרות. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:22 27.01.2013 | yossi465 yossi465

    איך קוראים להגה הזה? O:

  2. 2

    16:01 27.01.2013 | Iron Soldier Iron Soldier

    ל1 G27
    אם הם עזבו את העולם של הגיימינג אז זה אומר שהם יזילו את המחירים של נגיד ה G27?

  3. 3

    15:04 29.01.2013 | Stemro Stemro

    הכותרת מטעה. החברה לא עוזבת לגמרי את "עולם הגיימינג", היא רק תפסיק לייצר אביזרים לקונסולות (אבל ככל הנראה תמשיך לייצר אביזרי גיימינג למחשבים).

  4. 4

       | פורסם ע"י