הרשמה

פרטים חדשים על SimCity

SimCity מציג: אפשרות למשחק בין פלטפורמות ומהדורה דיגיטלית מיוחדת ויקרה

 העיר שלא ישנה אף פעם: חברת EA חשפה שני פרטים חדשים ומעניינים בנוגע ל-SimCity, הגירסה המודרנית למשחק הניהול הקלאסי של אולפן Maxis.

הפרט הראשון הוא המהדורה המיוחדת של המשחק, שתצא במקביל למהדורה הרגילה. בניגוד למהדורות מיוחדות אחרות, המהדורה הנ"ל אינה כוללת אף בונוס פיזי - אלא אך ורק בונוסים דיגיטליים, בדמות תכנים נוספים למשחק עצמו. כך למשל, תכלול המהדורה המיוחדת אפשרות לבנות אתרי תיירות כמו מגדל אייפל או הביג בן, ולעצב את הבניינים בעיר בסגנונות בנייה אירופאיים שונים.

בנוסף, נראה שהמהודרה המיוחדת תכלול גם בונוסים שיאפשרו לשחקנים לשפר את הביצועים שלהם במשחק - כגון תחבורה ציבורית יעילה יותר, שטחי נדל"ן יקרים יותר ועוד. לא ברור אם הבונוסים שנכללים במהדורה זו ימכרו בנפרד - והאם קיומם אומר שהמשחק יכלול אפשרות לרכוש תוספות נוספות כגון אלו.

מחירה של המהדורה המיוחדת יעמוד על 80 דולרים - זאת לעומת 60 דולרים לגירסה הרגילה. יהיה מעניין לראות כיצד הניסיון הזה של EA לייקר את מחירו של המשחק יעבוד: שחקני PC לא ממש רגילים לשלם סכומים כל כך גבוהים על משחקים בדרך כלל, אך יכול להיות ש-SimCity יהיה המשחק שיצליח לשנות זאת.

הפרט השני שנחשף הוא העובדה שהמשחק יעבוד על פני פלטפורמות שונות, ושמצב האונליין התמידי של SimCity יחבר בין בעלי גירסת ה-PC של המשחק לבעלי גירסת המקינטוש.

כאן מדובר בחדשות מצויינות - בעיקר בשביל בעלי המקינטוש, שבדרך כלל מתקשים למצוא חברים למשחקים המוניים, שכן לא מדובר בפלטפורמת גיימינג מפותחת במיוחד. ב-Maxis תמיד דאגו להתייחס לבעלי מחשבי אפל כאל שווים בין שווים, ולשחרר את כל המשחקים שלהם במקביל גם למקינטוש - גישה שנשמרת גם עם המשחק הנוכחי. 

SimCity צפוי לצאת ב-8.3.12

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:12 30.01.2013 | yossi465 yossi465

    בא לי

  2. 2

    17:41 01.02.2013 | yagelbulk7 yagelbulk7

    אני בטוח שהוא התכוון ל 8.3.13

  3. 3

       | פורסם ע"י