הרשמה

וורן ספקטור נפרד ממיקי מאוס

אחרי שני משחקים לא ממש מוצלחים - נסגר האולפן של Epic Mickey

 אפילו מיקי מאוס לא הצליח להציל אותו: אולפן המשחקים Junction Point הודיע אתמול כי הוא נאלץ לסגור את שעריו. האולפן נוסד בשנת 2005 על ידי וורן ספקטור, מפתח המשחקים הוותיק שעומד מאחורי משחקים כגון System Shock, Thief ו-Deus Ex. 

Junction Point עבדו במהלך השנים בשיתוף פעולה מלא עם חברת דיסני, ויצרו את סדרת משחקי Epic Mickey, שניסתה להפוך מחדש את מיקי מאוס לגיבור גיימינג. המשחק הראשון בסדרה יצא ב-2010 לקונסולת ה-Wii, והמשחק השני יצא לפני מספר חודשים, לקראת סוף 2012, למגוון פלטפורמות משחק.

למרות שמבחינת מכירות המשחקים האלה הציגו ביצועים לא רעים בכלל - מבחינת ביקורות הם נקטלו. גיימרים שקיוו לשחזר את משחקי הפעולה הנהדרים של מיקי מאוס משנות ה-90 (כדוגמת Castle of Illusion המשובח למגה-דרייב) התאכזבו לגלות שהסדרה החדשה לא ממש עובדת - לא מבחינת גיימפליי, לא מבחינת גרפיקה ובטח שבטח לא מבחינת כיף. רבים טענו שספקטור, ששמו סיפק לגיימרים ציפיות גבוהות בנוגע למשחקים - אכזב.

ועל אכזבות, מסתבר, צריך לשלם. "המסע של Junction Point הסתיים [...] אני עצוב, אבל גם נרגש לגבי העתיד", כתב אתמול ספקטור בדף הפייסבוק שלו, אחרי ששמועות בנוגע לסגירת האולפן הסתובבו בתעשיית המשחקים במהלך הימים האחרונים.

 

"ל-JPS היתה תקופה נהדרת שנמשכה שמונה שנים. זכיתי לעבוד עם אנשים מדהימים על פרויקטים מדהימים. זו היתה אחת התקופות הקסומות בחיי, הגשמתי בה מספר חלומות. זכיתי לפגוש את מעריצי ואנשי דיסני, טיפלתי בהסטוריה של דיסני, הלכתי איפה שוולט הלך... 'קסום' זו המילה היחידה שיכולה לתאר את זה", הוא כתב.

ספקטור גם התייחס לקבלת הפנים הפושרת שהמשחקים האחרונים שלו קיבלו מצד מעריציו הוותיקים. "לא משנה מה אתם חושבים עליי או על Junction Point, וכן, אני יודע שקצת הרגזנו כמה אנשים! - תמיד אסתכל על השנים האחרונות בגאווה גדולה", הוא כתב.

לאן ילך ספקטור עכשיו? הוא עדיין לא יודע - אך סביר להניח שלא יהיה לו קשה למצוא מקום עבודה חדש. בכל זאת, מדובר באחד ממפתחי המשחקים המוערכים ביותר מאז ומעולם, עם מיקי מאוס או בלי מיקי מאוס. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י