הרשמה

PoP ו-MoH יוצאים להפסקה

Prince of Persia ו-Metal of Honor נכנסים למקפיא - לפחות עד שיוציאו אותם משם

יוצאים לחופשה: יוביסופט ו-EA הודיעו (בנפרד) כי הן מתכוונות להכניס להקפאה את סדרות המשחקים הוותיקות Medal of Honor ו-Prince of Persia. לפי דברים שאמרו בכירים משתי החברות, בשנים הקרובות לא ייצאו משחקים חדשים בשתי הסדרות הנ"ל.

הראשונה להודיע על ההקפאה היתה יוביסופט. יאניס מלט, מנכ"ל אולפן המשחקים Ubisoft Montreal שחשף לפני מספר ימים כי מבחינתו המותג נמצא ב"הפסקה", בעיקר בגלל שבימים אלה האולפן, שמפתח דרך קבע את המשחקים בסדרה, עובד על פרוייקטים אחרים - ביניהם סדרת Assassin's Creed, סדרת Far Cry ו-Watch Dogs. 

מלט הסביר, כי לפעמים כשמנהלים מותגים גדולים צריך לדעת לתת להם להתאוורר. "אני לא מפחד על מעריצי הנסיך הפרסי", הוא אמר, "הם ימצאו דברים אחרים שיספקו להם בידור בעתיד [...] לפעמים צריך לתת למותגים זמן לנשום וזמן לגדול, או זמן לנוח. הנסיך הפרסי הוא מותג שחשוב ל-Ubisoft כמו כל מותג אחר, וברגע שיהיה לנו משהו חדש להראות ממנו נעשה זאת".

מתי יהיה הרגע הזה? סביר להניח שלא בשנים הקרובות - אבל לא אופתע לראות משחק Prince of Persia חדש בימים המאוחרים של דור הקונסולות הבא.

 

הסיבה להקפאתה של סדרת Medal of Honor שונה לחלוטין. בניגוד לנסיך הפרסי, שתמיד הצליח לשמור על בסיס מעריצים יציב ונתוני מכירות מצויינים, סבלה סדרת הפעולה הוותיקה הזאת מירידה מתמדת במכירות ובממוצע הביקורות - מה שגרם ככל הנראה לחברת EA להחליט לוותר עליה בעתיד הנראה לעין.

יש לציין שסדרת Medal of Honor תפסה מקום של כבוד בתוכניות הרב-שנתיות של EA, שכן היא עזרה להם לשמור על רצף שנתי של משחקי פעולה מגוף ראשון. אם הכל היה עובד כשורה, היתה החברה ממשיכה להוציא משחק חדש בסדרה כל שנתיים, בין משחקים חדשים בסדרת Battlefield.

אך המציאות לא ממש עובדת בהתאם לתוכניות. "ההתמקדות שלנו בקרבות מציאותיים לא ממש התאימה לציפיות של הצרכנים", הסביר פיטר מור, מנהל EA, את הכשלון של Warfighter, המשחק האחרון בסדרה: "המבקרים לא אהבו את המשחק, ונתנו לו ציונים שהם בכנות נמוכים ממה שמגיע לו. אבל זה מאחורינו. החלטנו להוציא את סדרת Medal of Honor מהרוטציה, אך עדיין יש לנו תוכניות כיצד להביא משחקי פעולה חדשים לקהילה שנה אחרי שנה".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:33 31.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    MOH Warfighter האחרון באמת היה משחק כושל בכל הבחינות.
    חבל שהסדרה האגדית הזאת לא הצליחה להיכנס לשוק ה-MODERN FPS כמו COD.
    נשאר רק לקוות שלאחר תקופת צינון של כמה שנים המותג הזה יחזור ובגדול.

  2. 2

       | פורסם ע"י