הרשמה

Psychonauts 2: לא בעזרת נוץ'

מפתח Minecraft הביע בעבר עניין במימון משחק המשך ל-Psychonauts 2. זה כבר לא יקרה

 ממשיכים לחפש מימון: מרקוס "נוץ'" פרסון, מי שהמציא ופיתח את להיט האינדי Minecraft, לא יממן את משחק ההמשך ל-Psychonauts, משחק הקאלט של טים שייפר. 

Psychonauts הוא דוגמה מצויינת לכך שאיכות של משחקים אינה תמיד ערובה להצלחתם. המשחק, שיצא במקור בשנת 2005, זכה בזמנו לביקורות מהללות, ונחשב עד היום לאחד ממשחקי הפלטפורמות המוצלחים ביותר של דור הקונסולות שעבר. עם זאת, הביקורות לא ממש הלהיבו את הגיימרים עצמם, ועותקי המשחק נשארו על מדפי החנויות. בסופו של דבר, המשחק לא הצליח להחזיר את הכסף שהושקע בו - ונחשב ככישלון. 

יוצר המשחק, טים שייפר, לא נתן לכישלון המשחק להכניע אותו. הוא המשיך לפתח משחקים חדשים באולפן המשחקים שלו, Double Fine - שם הוא עובד עד היום. עם זאת, בשנים האחרונות הוא עובד בעיקר על משחקים בקנה מידה קטן יחסית - זאת לאור כך שקשה לו למצוא חברות משחקים שישקיעו בפרוייקטים גדולים ויקרים יותר. 

לפני מספר חודשים, תהה שייפר בקול רם אם הוא אי פעם יצליח למצוא מישהו שיסכים להשקיע ב-Psychonauts 2, שלהערכתו היה צריך לעלות "כמה מיליונים" לפתוח. מרקוס פרסון ראה את התהייה, והחליט להרים את הכפפה. הוא הודיע כי הוא ישמח להפגש עם שייפר, ולממן את הפקת המשחק.

 

כעת, מסתבר שהעניינים לא הלכו כל כך חלק, ושלנוץ' לא באמת היה מושג כמה יעלה פיתוח של משחק בסדר גודל כזה. "הייתי נאיבי וחשבתי שב'כמה מיליונים' הם התכוונו לשני מיליון. לא היה לי ספק ש-Psychonauts 2 יחזיר סכום כזה בקלות. מסתבר שהם רצו 18 מיליון דולרים, חה חה".

נוץ' אמנם הצליח לעשות הרבה מאוד כסף בזכות ההצלחה של Minecraft - אבל הוא עדיין לא נמצא במצב כלכלי בו הוא יכול לסכן כל כך הרבה כסף. "בשלב זה של חיי אין לי את הזמן כדי לנסות להבין איך אפשר לעשות 18 מיליון דולר", הוא כתב.

ולכן - בשלב זה Psychonauts 2 עדיין מחפש משקיע. אולי יום יבוא ואחת מחברות המשחקים הגדולות תסכים לתת למשחק הזה אפשרות נוספת. עד אז, נאלץ להסתפק בלשחק שוב במשחק המקורי דרך Steam.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י