הרשמה

Rayman Legends לכולם

Rayman Legends כבר לא בלעדי ל-Wii U, ויגיע לכל הקונסולות בספטמבר

 ריימן כבר לא בלעדי. חברת יוביסופט הודיעה כי המשחק Rayman Legends, שבמקור היה אמור להיות בלעדי לקונסולת ה-Wii U, יגיע לקראת סוף השנה לכל קונסולות ה-HD. 

Rayman Legends הוא הכותר הבא בסדרת משחקי הפלטפורמה הפופולרית והנוסטלגית של יוביסופט. במקור, היה אמור המשחק להיות משחק השקה בלעדי ל-Wii U, אך מספר שבועות לפני שהושקה הקונסולה של נינטנדו, הודיעו ביוביסופט שהם נאלצים לדחות אותו לחודש מרץ.

כעת, שבועות ספורים לפני השקת המשחק, החליטו ביוביסופט לדחות אותו בחצי שנה נוספת - זאת כדי לאפשר לצוות הפיתוח להכין גם גרסאות של המשחק לפלייסטיישן 3 ול-Xbox 360. נראה שבחברת המשחקי הצרפתית נרתעים מנתוני המכירות הפושרים של הקונסולה החדשה של נינטנדו, ומעדיפים לשחרר את המשחק גם לפלטפורמות המתחרות כדי לאפשר לו להגיע לפוטנציאל מכירות גבוה יותר.

הדחייה נעשית למרות שגירסת ה-Wii U של המשחק כבר כמעט מוכנה, ובהחלט היתה יכולה לצאת כבר במרץ. "אין שום בעיות בפיתוח המשחק", נמסר מיוביסופט: "הסיבה היחידה לדחייה היא השחרור בפלטפורמות מרובות. אנחנו בדרך כלל משחררים את המשחקים שלנו לכל הפלפורמות סימולטניות, מלבד ה-PC [...] גם במקרה הזה, יוביסופט בחרה שהיא רוצה לשחרר את המשחק על פני פלטפורמות מרובות, ובחרה לעשות זאת באופן סימולטני ולא בנפרד".

 

הדחייה של המשחק איכזבה לא מעט מבעלי קונסולת ה-Wii U, שהרגישו שיוביסופט רימתה אותם. המשחק היה אמור להיות יריית הפתיחה של שורה ארוכה של משחקים חדשים ומסקרנים לקונסולה - ולפני מספר שבועות יוביסופט אף שחררה את הדמו הרשמי שלה. כעת, בעקבות הדחייה, יאלצו בעלי הקונסולה לחכות עוד מספר שבועות עד שיגיע הכותר הגדול הבא של הקונסולה.

ביוביסופט בחרו לפצות את בעלי הקונסולה החדשה של נינטנדו בדמו בלעדי של המשחק - זאת בנוסף לדמו הראשון שכבר זמין. הדמו, שצפוי להציג שלבים חדשים, צפוי לצאת לחנות הדיגיטלית של הקונסולה במהלך השבועות הקרובים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:35 10.02.2013 | ShockMan ShockMan

    כבר חדשות טובות .. למרות שאני מתגעגע לריימן הראשון בלבד

  2. 2

    19:49 10.02.2013 | yahel191 yahel191

    praise haile selassie for he is the only king of kings!

  3. 3

       | פורסם ע"י