הרשמה

מפתחי Rayman מוחים נגד הדחייה

לא רק בעלי ה-Wii U כועסים על הדחייה של Rayman Legends בחצי שנה

 גם המפתחים כועסים: בסוף השבוע שעבר, הודיעה חברת יוביסופט כי היא דוחה את שחרור המשחק Rayman Legends בלמעלה מחצי שנה. המשחק, שהיה אמור לצאת כבר בסוף החודש הנוכחי לקונסולת ה-Wii U, ייצא רק בחודש ספטמבר. ביוסיפט הודו כי הדחייה לא נעשתה בעקבות בעיות בפיתוח המשחק, אלא כדי שהיא תוכל להשיק אותו במקביל גם ל-Xbox 360 ולפלייסטיישן 3. 

בעקבות הדחייה, רבים מבעלי ה-Wii U יצאו בפומבי כנגד החלטת הדחייה. קהילת החברה במערכת הקהילות הפנימית של הקונסולה, ה-Miiverse, התמלאה בהודעות שקראו ליוביסופט לחזור בה מההחלטה, ולשחרר את המשחק במועד המקורי. ביוביסופט עצמם הודיעו מאוחר יותר כי כדי לפצות את בעלי הקונסולה של נינטנדו על העיכוב, הם יספקו להם דמו חינמי בלעדי, שייצא בשבועות הקרובים. 

אך כעת מסתבר שלא רק המעריצים כועסים על ההחלטה של יוביסופט. חלק נכבד מצוות הפיתוח של המשחק הצטלם לאחרונה עם שלט, עליו נכתב בגדול "שחררו את Rayman!". בין המצולמים נמצא גם מישל אנסל, אחד ממפתחי המשחקים המפורסמים בעולם, שיצר במקור את ריימן ועמד גם בראש צוות הפיתוח של המשחק הנוכחי.

אחד מהעובדים בצוות הפיתוח סיפר שמבחינתם המשחק כבר מוכן ליציאה - וששהחלטה לדחות אותו נעשתה אך ורק על ידי "אנשים בחליפות", וללא התייעצות איתם. 

 

בעוד הכעס של בעלי ה-Wii U נובע מכך שהם מרגישים נבגדים על ידי יוביסופט, ולמעשה נשארים ללא משחק גדול שינעים את זמנם בחודש פברואר, הכעס של המפתחים מגיע ככל הנראה מסיבה קצת שונה.

בתהליך פיתוח של משחקים, השבועות האחרונים לפני שחרור המשחק נחשבים לקשים ודורשניים במיוחד. מפתחים רבים מספרים על שבועות ארוכים של לילות במשרד, שעות נוספות בלתי נגמרות ונסיונות נואשים לשייף את כל מה שניתן ולחסל את כל הבאגים לפני ששולחים את גירסת המאסטר של המשחק לשכפול המוני.

נראה שאנשי הצוות של Rayman Legends עבדו גם הם קשה מאוד כדי להספיק לסיים את המשחק עד סוף פברואר - וכעת הם מגלים שהכל היה לחינם, ושנוספה להם חצי שנה תמימה בהם הם יוכלו להמשיך לעבוד על המשחק, ולהתאים אותו כם לקונסולות הנוספות.

יוביסופט עדיין לא הגיבה למחאת העובדים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:59 13.02.2013 | sagimi sagimi

    rayman - best game ever

  2. 2

    14:58 14.02.2013 | adivel adivel

    עדיף דחייה מאשר מוצר פגום!

  3. 3

    05:51 15.02.2013 | AmiPeretz AmiPeretz

    לפי דעתי הם צריכים להוציא את ריימן כמתוכנן ומאוחר יותר לשאר הקונסולות - אלא אם כן סוני ומייקרוסופט אמרו להם שאם כך הדבר אז שהמשחק לא יצא.

  4. 4

       | פורסם ע"י