הרשמה

EA מסבירה למה Medal of Honor כשל

ב-EA מודים: הביצוע של Warfighter היה לוקה בחסר. מעתה יתמקדו בחברה רק ב-Battlefield

 אפשר לוותר על וועדת חקירה? המנהל האמנותי של חברת EA סיפק בראיון ל-Rock Paper Shotgun דין וחשבון על הכשלון של המשחק האחרון בסדרת Medal of Honor, והסביר איך החברה מתכוונת להמנע מכשלונות דומים בעתיד.

בניגוד לבוס שלו, שטען לאחרונה שהמשחק זכה ליחס לא הוגן מצד מבקרי המשחקים, המנהל האמנותי ריץ' הימלמן מודה שהבעיה הגדולה ביותר של המשחק הייתה המשחק עצמו. "אנחנו לא חושבים שזו בעיה של הז'אנר כולו", הוא אמר: "זו בעיה של ביצוע. אנחנו לא חושבים שהביצועים של Medal of Honor הגיעו מהתנגדות של גיימרים למשחקי מלחמה במלחמת העולם השניה או בתקופה המודרנית. זה קשור לכך שהיו במשחק הרבה דברים שהיינו צריכים לעשות טוב יותר".

Medal of Honor: Warfighter יצא לקראת סוף השנה שעברה, והיה אמור להיות המתחרה הגדול של EA ל-Call of Duty: Black Ops II. בסופו של דבר, המשחק לא הצליח לא מסחרית ולא ביקורתית. ממוצע הציונים שלו ב-Metacritic עומד על 54 אחוזים בלבד - הוא נחשב לאחד ממשחקי הפעולה הגרועים ביותר שיצאו בשנים האחרונות.

 

ב-EA הכריזו לאחרונה על התוכניות שלהם לעתיד בעקבות הכישלון, ואמרו שהם מתכוונים להוציא את מותג Medal of Honor לחופשה ארוכה. הימלמן פירט על תוכניות החברה לעתיד, וציין שבשלב זה EA החליטה להתמקד אך ורק בסדרת Battlefield: "אני חושב שכרגע, ובמהלך השנים הקרובות, אנחנו יכולים לספק רק דבר אחד אדיר בחלל הזה [של משחקי הפעולה המלחמתיים -א.ר]. אז החלטנו שהדבר הזה יהיה Battlefield". 

הימלמן פירט, והסביר שלהערכתו אין כיום ל-EA יכולת לפתח יותר ממשחק פעולה איכותי אחד. "בורכנו ביותר כותרים ממה שאנחנו יכולים להפיק כהלכה כיום" הוא אמר, והוסיף: "זה סוג טוב של בעיה. אנחנו פשוט צריכים לוודא שאנחנו לא הורגים את הכותרים בזמן שאנחנו מנסים להוציא אותם כשאנחנו יודעים שאיננו יכולים לעשות אותם טוב".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:29 13.02.2013 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    לא יצא לי לשחק ב MOH החדש אבל אני מניח שהוא באמת דיי גרוע ממה שראיתי גם בסירטונים, שמישיכו להשקיע בBF עד עכשיו עשו עבודה טובה למדי, ושילכו לעזאזל הקנאים

  2. 2

    13:47 13.02.2013 | BumperSticker BumperSticker

    נציג EA הראשון שאני מעריך. אף פעם לא ראיתי מישהו מ-EA לוקח אחריות על כשלון, ואני שמח שסוף סוף יש מישהו שהיה מוכן לשאת באמת המרה.
    ממש חבל לי על סדרת Medal of Honor... לפי דעתי, היו צריכים לעשות Reboot מושקע למשחקים הראשונים בסדרה, שהתבססו על מלחמת העולם ה-2.

  3. 3

    20:05 13.02.2013 | CooKie Monster CooKie Monster

    מתי הם יבינו, העם דורש משחק שמבוסס על מלחמת העולם השנייה! :D

  4. 4

    23:11 13.02.2013 | ariegamerig ariegamerig

    לכל ז**** השכל אז קודם כל MOHWF משחק מצוין עם ביצועים גרפיים וקצב פעולה שמכבד כל משחק פעולה מגוף ראשון אני מאוד ממליץ לכל אחד שאוהב את הז'אנר לשחק במשחק ואני מבטיח שהוא ייהנה ממנו.
    אז די דיבורים ויותר לשחק במשחקים...

  5. 5

    10:58 14.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    וציין שבשלב זה EA החליטה להתמקד אך ורק בסדרת Battlefield: "אני חושב שכרגע, ובמהלך השנים הקרובות, אנחנו יכולים לספק רק דבר אחד אדיר בחלל הזה [של משחקי הפעולה המלחמתיים -א.ר]. אז החלטנו שהדבר הזה יהיה Battlefield".

    אני לא יודע האם לשמוח או לא לנוכח הדברים האלו.
    רק שלא יהפכו את המשחק BF לפרת חליבה ממוחזרת ומגעילה כמו COD.

  6. 6

    12:38 14.02.2013 | The Big LOL The Big LOL

    לא יודע מה אתכם, אבל אני אהבתי את MOH:WF
    מבחינת הסינגלפלייר,
    לדעתי המולטיפלייר נחות יחסית, וזה די עצוב שמכשילים משחקים כמו זה לפי המולטיפלייר (אולי אני טועה והכשילו אותו מבחינת הסינגל, וזה ממש יעצבן אותי).

  7. 7

       | פורסם ע"י