הרשמה

באטמן חוזר - כבר השנה

WB מודיעים: הפרק הבא בסדרת Arkham יגיע כבר השנה

 באטמן חוזר: חברת WB הודיעה באופן רשמי כי היא מתכוונת לשחרר משחק חדש בסדרת משחקי Batman Arkham כבר בשנת 2013. ההודעה נמסרה במהלך שיחה עם משקיעים, בה אמר מנהל החברה: "יש לנו כמה משחקים חזקים מאוד השנה, בתוכם הפרק הבא של מותג Batman Arkham".

הסדרה, שפותחה עד עתה באולפני Rocksteay, כוללת שני משחקים: Arkham Asylum ו-Arkham City. בחודשים האחרונים נפוצה שמועה שמשחק שלישי בסדרה יתרחש כרונולוגית לפני ההתרחשויות שהוצגו במשחקים הקודמים, בתקופה המכונה "Silver Age" בתולדות הקומיקס של בטמן.

שמועה נוספת שנקשרה לאחרונה לסדרת המשחקים, עסקה בכך שאולפני Rocksteady נטשו בשלב זה את איש העטלף, ועברו לטפל במותג אחר בשביל המשחק הבא שלהם. אם השמועה נכונה - זה אומר שהמשחק המתקרב של בטמן יפותח על ידי אולפן אחד - מה שאולי יוכל להשפיע על איכותו. 

 

סביר להניח שב-WB יחשפו את הבטמן הבא, ואת כל הפרטים עליו, במהלך החודשים הקרובים. יהיה מענין לגלות מי מפתח אותו, ואפילו יותר חשוב: לאיזה קונסולות הוא צפוי להגיע (דור הבא או דור נוכחי?).

ב-WB מצפים לכך שאיש העטלף יעזור להם לשחזר את ההישגים העסקיים הנאים אליהם הם הגיעו במהלך השנה הקודמת - ואולי אפילו לשפר אותם במעט. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:13 12.02.2013 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    הכל טוב ויפה אבל מה לעזאזל נסגר עם כל השיחות משקיעים האלה שמגלות משחקים? חחח

  2. 2

       | פורסם ע"י