הרשמה

יוצר Journey מדבר על המשחק הבא

אחרי ש-Journey העצמאי הוכתר למשחק השנה של אתרים רבים - מה השלב הבא בשביל thatgamecompany?

 חוזרים מהמסע: בדיעבד, אפשר לחשוב ש-Journey, משחק ההרפתקאות המופתי שיצא במהלך 2012 לקונסולת הפלייסטיישן 3, הוא הצלחה גדולה. הוא הצליח לכבוש את ראש טבלת המכירות בחנות ה-PSN, הלהיב גיימרים רבים ואף זכה בשלל תארי "משחק השנה" מאתרי גיימינג שונים. בפועל, מסתבר שהמשחק הוביל את thatgamecompany, אולפן הפיתוח שלו, למצב הקרוב לפשיטת רגל.

ג'נובה חן, אחד ממייסדי אולפן המשחקים שיצר בעברו גם את Flower ו-Flow, דיבר עם אחד הכתבים של Polygon, וסיפר לו מה לדעתו צריכה להיות השאיפה הבאה של האולפן: להגיע להצלחה כלכלית.

"לא הייתי אומר ש-Journey היה דוגמה טובה לפיתוח משחקים", אמר חן, "המשחק הזה הוביל אותנו לפשיטת רגל". יש לציין שבסופו של דבר, Journey כן הצליח להחזיר את ההשקעה שנעשתה בו, ואף להסב לאולפן רווחים. עם זאת, חן מספר ש"לא מדובר ברווחים בסדר גודל של Minecraft", ושאי אפשר להתייחס למשחק הזה כהצלחה של ממש בכל הקשור לצד הכלכלי של הסיפור.

כדי לדאוג שהמשחק הבא יהיה כלכלי יותר, חן רמז שהחברה תפסיק להיות בלעדית לפלטפורמת הפלייסטיישן, ותתחיל ליצור גם לקונסולות אחרות. "אני חושב שאם אנחנו רוצים להגיע להצלחה כלכלית, חייבים ליצור דברים גדולים יותר ממשחק לפלייסטיישן", הוא אמר - אך גם ציין שהוא מעריך מאוד את שיתוף הפעולה שהיה לו עם סוני עד עתה.

 

חן אמנם לא מסר פרטים ספציפיים על הפרוייקט הבא של החברה, אבל מדבריו אפשר להסיק שכמו קודמיו, גם המשחק הבא של thatgamecompany יהיה משחק אווירתי-אמנותי. "אנחנו רוצים להכין יותר משחקים אמנותיים. משחקים באיכות גבוהה שמעוררים הרבה רגש", הוא אמר.

בנוסף, נראה שגם במשחק הבא ינסו אנשי האולפן לחקור את הקשר שנעשה בין גיימרים שונים כשהם משחקים יחדיו, כפי שנעשה ב-Journey על ידי "הצמדת" זוג גיימרים זה למשחקו של זה מבלי אפשרות לתת להם לדבר ביניהם מלבד המחוות הספציפיות שניתן לבצע עם דמויות המשחק.

"Journey התמקד מאוד בחיבור. אני חושב שאנחנו מנסים לעשות משהו רמה אחת מעל במשחק הנוכחי", הוא אמר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י