הרשמה

מחקר: דמואים אינם מקדמי מכירות טובים

מנכ"ל חברת Schell Games בדק נתונים ומצא: משחקים עם דמואים מוכרים פחות

 דמואים זה לחלשים: ג'ס של, מנכ"ל חברת Schell Games, העביר במהלך כנס D.I.C.E הרצאה הנוגעת לשיווק משחקים, במהלכה נחשף פרט מפתיע: על פי מחקר קצר שערך של, הוא גילה שמשחקים המאפשרים לגיימרים להוריד דמו שלהם מצליחים הרבה פחות ממשחקים ללא דמו.

של חילק את המשחקים לארבע קטגוריות: משחקים היוצאים ללא טריילר וללא דמו, משחקים היוצאים ללא טריילר אך עם דמו, משחקים היוצאים עם טריילר ועם דמו, ומשחקים שיוצאים עם טריילר בלבד, אך ללא דמו. 

לפי הטבלה שהוצגה במהלך ההרצאה, ומתבססת על מכירות משחקים לקונסולת ה-Xbox 360, משחקים המשתייכים לקטגוריה האחרונה מוכרים כפול ממשחקים השייכים השלישית. לטענתו, חברות המשחקים משקיעות כסף רב בדמואים שכלל לא תורמים למכירות שלהם:

 

מקרא לטבלה: 
סגול: משחקי ללא דמו וללא טריילר
חום: משחקים ללא טריילר אך עם דמו
כחול: משחקים עם טריילר ועם דמו
ירוק: משחקים עם טריילר בלבד

הגילוי של של מפתיע למדי, שכן דמואים נחשבים על פי רוב למקדמי מכירות לא רעים. כעת, מסתבר שזה רחוק מהמציאות, ושגיימרים רבים יכולים להסתפק אך ורק בדמו ולא לטרוח לרכוש את המשחק המלא - או לחלופין להוריד דמו, להתאכזב ממנו ולוותר בסופו של דבר על קניית המשחק.

בשנים האחרונות אנחנו רואים פחות ופחות דמואים למשחקים גדולים - והנתונים שחשף של הם כנראה הסיבה לכך: אם אפשר גם לחסוך הרבה כסף על דמואים, וגם בסופו של דבר להשיג נתוני מכירות טובים יותר - אין ממש סיבה ליצור את הדמואים האלה מלכתחילה. 

ההרצאה המלאה:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:56 13.02.2013 | ShockMan ShockMan

    יש סיבה טובה שאני מוריד משחקים בצורה לא חוקית .. נבלות

  2. 2

    12:48 13.02.2013 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    ShockMan אין סיבה טובה להוריד משחקים בצורה לא חוקית.

  3. 3

    18:28 18.08.2015 | רועי רועי (אורח)

    בייחוד שיש מבצעים מטורפים ב- Steam.

  4. 4

       | פורסם ע"י