הרשמה

האחים לנשק עוד ישובו

סדרת Brothers in Arms לא ננטשה - היא פשוט יצאה להפסקה. ב-Gearbox מבטיחים שבקרוב היא תשוב

 אחים לא נעלמים: רנדי פיצ'פורק, מנכ"ל אולפן המשחקים Gearbox, אמר ל-IGN כי האולפן שלו כבר עובד על המשחק הבא בסדרת משחקי הפעולה Brothers in Arms, שקצת נעלמה מהרדאר שלנו בשנים האחרונות. "אנחנו אוהבים את Brothers in Arms. אנחנו מבטיחים שהולך להיות עוד משחק BiA 'אותנטי'. עדיין לא הכרזנו על שום דבר, אבל אני ממש נרגש לגבי הכיוון של המשחק הזה. כמובן שנכריז על הכל בזמן המתאים", הוא אמר.

לפי דבריו של פיצ'פורק, המשחק עדיין נמצא בשלב הטרום-הפקה שלו, בו הצוות עדיין מגבש את הכיוון אליו הוא מעוניין ללכת. פיצ'פורק רמז שהמשחק נמצא כל כך מוקדם במחזור הפיתוח שלו, שיש סיכוי לא רע שנצטרך לחכות שנים רבות עד שסוף סוף נראה אותו. "[עדיין לא הכרזנו על המשחק רשמית כי] אני רוצה להמנע ממצב בו בעוד חמש שנים מעכשיו אנשים יגידו, 'וואו, המשחק הזה נמצא בפיתוח כבר חמש שנים!", הוא אמר.

סדרת Brothers in Arms היא סדרה של משחקי פעולה קרביים המבוססים על מלחמות וקרבות אמיתיים. המשחק האחרון בסדרה, Hell's Highway, יצא בשנת 2008 - ומאז יצאו בסדרה בעיקר משחקי ספין-אוף סלולריים. 

במקור, תכננו ב-Gearbox להוציא משחק חדש בסדרה בשם Furious 4, אך במהלך הפיתוח הבינו אנשי האולפן שהמשחק שהם עובדים עליו לא יתאים לרוח הסדרה הוותיקה - והחליטו בסופו של דבר להפוך אותו לפרוייקט נפרד, שיצא בעתיד אך לא תחת השם Brothers in Arms.

 

החדשות הטובות למעריצי הסדרה, אם כך, הן שב-Gearbox עדיין לא זנחו אותה. בשנים האחרונות הפך Gearbox לאחד מאולפני המשחקים העמוסים והפוריים ביותר בתעשייה - והוציא תחת ידו את סדרת משחקי הפעולה הפופולרית Borderlands. החדשות הפחות טובות הן שאין ממש תאריך יעד למשחק הבא בסדרה. למעשה, פיצ'פורק ציין שהוא אפילו עדיין לא סגר על הסכם הפצה עם יוביסופט, חברת המשחקים שעד עתה מימנה והפיצה את משחקי הסדרה.

סביר להניח שה-Brothers in Arms הבא יגיע רק עוד שנים רבות, לקונסולות הדור הבא. עד אז, אנחנו נמתין בסבלנות לפרטים נוספים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:22 12.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    סדרה מצויינת ! אהבתי את כל המשחקים שלה. מחכה בקוצר רוח למשחק BIA חדש.

  2. 2

    14:56 12.02.2013 | CooKie Monster CooKie Monster

    אני שמח לשמוע שעדיין ישארו משחקי WW טובים כמו זה לדוגמא.
    חבל שאין עוד משחקי WW2 :|

  3. 3

       | פורסם ע"י