הרשמה

צרות בגן-עדן? Valve מפטרת 25 עובדים

על פי דיווחים, Valve פיטרה 25 מעובדיה בעקבות "החלטות חשובות" על עתיד החברה

 Valve מצטמצמת? על פי דיווחים שונים, במהלך הימים האחרונים 25 מעובדי חברת המשחקים Valve קיבלו מכתב פיטורים. הפיטורים נעשו ככל הנראה מטעמים אסטרטגיים, כחלק מההיערכות של Valve לעתיד. 

Valve, שנחשבת לאחת מחברות המשחקים המצליחות ביותר בעולם, מתנהלת בצורה ייחודית: מלבד גייב נאוול, שמוכר לכל כמנהל החברה, אין שם מבנה ניהולי, וכל עובד יכול לבחור מה בדיוק ברצונו לעשות בכל רגע נתון, ללא מטרות מוגדרות או דיווחים לבוסים. עם זאת, מבנה העבודה הייחודי הזה אומר גם שהעובדים שמועסקים ב-Valve צריכים להתאים למקום - וידוע כי עובדים שלא מצליחים להסתגל לשיטת העבודה הזאת מוצאים את עצמם מחוץ לחברה תוך זמן קצר.

עם זאת, נראה שהפעם הפיטורים אינם מגיעים על בסיס אישי, אלא על בסיס רחב יותר. על פי הדיווח, הם נעשו בעקבות "החלטות חשובות" על בסיס החברה. העובדים המפוטרים היו ככל הנראה חלק ממחלקות החומרה והאנדרואיד של החברה.

 

גייב נאוול, מנהל Valve, הגיב לסיפור, וטען שהפיטורים לא ישפיעו על התנהלות החברה בעתיד:

"בדרך כלל אנחנו לא מדברים על עניינים אישיים מכל מיני סיבות. עם זאת, נראה שיש מידה רבה של ספקולציה בנוגע לשינויים שאנחנו עושים כאן, אז אני חושב שאני צריך לקחת צעד לא אופייני ולהתייחס לזה", כתב נאוול ל-Engadget:

"לא, אנחנו לא מבלים אף פרוייקטים. לא, אנחנו לא משנים את סדר העדיפויות שלנו לגבי פרוייקטים. לא, זה לא קשור ל-Steam או ללינוקס או לחומרה או ל[הכניסו כאן שם של משחק]. אנחנו לא הולכים לדון למה אנשים עובדים או לא עובדים בחברה", הוא הוסיף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:42 15.02.2013 | TheHunter159 TheHunter159

    Hats pl0x

  2. 2

       | פורסם ע"י