הרשמה

ה-WSJ: הפלייסטיישן 4 תריץ משחקים מהענן

ה-Wall Street Journal טוען: הפלייסטיישן 4 תשתמש בענן בשביל תאימות לאחור

 ארבעה ימים להשקת הפלייסטיישן 4 (כנראה) והשמועות ממשיכות להערם: העיתון Wall Street Journal פרסם ידיעה על כך שהקונסולה הבאה של סוני תתמוך בהזרמת משחקים מהענן. זוהי לא הפעם הראשונה בה אנחנו שומעים את השמועה הזאת - אך העובדה שהיא פורסמה ב-WSJ, עיתון כלכלי מכובד שבדרך כלל לא נוהג לפרסם שמועות גיימינג בלי שיהיה בטוח באמינותן - מעלה את סף האמינות של השמועה הזאת לשמיים.

על פי ה-Wall Street Journal, הקונסולה הבאה תאפשר לגיימרים לשחק במשחקי פלייסטיישן 3 באמעות הזרמתם דרך הענן אל הקונסולה. סוני רכשה לפני מספר חודשים את חברת הזרמת המשחקים Gaikai, ולטענת ה-WSJ זו הייתה הסיבה לאותה רכישה. בעיתון טוענים שלצד הזרמת המשחקים הישנים, הקונסולה תשתמש בכונן אופטי כדי להריץ משחקים חדשים.

על פי שמועות אחרות, סוני מתכוונת לזנוח את מעבד ה-Cell, שנמצא בלב קונסולת הפלייסטיישן 3. נטישת המעבד אומרת שהסיכויים לכך שהקונסולה החדשה תוכל לקרוא באופן "טבעי" את המשחקים של הקונסולה הקודמת אפסיים, שכן המעבד המשוער של הפלייסטיישן 4 צפוי לפעול בארכיטקטורה שונה לגמרי מזו של ה-Cell - מה שיקשה מאוד על הרצת המשחקים הישנים. 

אם מתחשבים בשמועות אלה - בהחלט ייתכן שבסוני ינסו לאפשר לשחק במשחקים הישנים בדרך אחרת - והענן בהחלט יוכל לספק פיתרון. עם זאת - יש לזכור שעדיין מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית, ויהיה מעניין לראות האם היא תעבוד חלק, ותוכל לספק לגיימרים חווית משחק חלקה ומיידית.

הפלייסטיישן 4 צפוייה להיות מוכרזת בלילה שבין רביעי לחמישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:29 17.02.2013 | miracle27 miracle27

    סליחה על הבורות, אבל מה זה "הענן"?

  2. 2

    21:13 17.02.2013 | davidd9 davidd9

    שהקבצים נמצאים באינטרנט ולא על המחשב שלך
    כמו שירות דרובוקס וגוגל דרייב

  3. 3

    02:42 18.02.2013 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    חחח בהתחלה חשבתי שWSJ זה Weekly Shonen Jump...

  4. 4

       | פורסם ע"י