הרשמה

סוני מורידה את המחיר של ה-Vita

החדשות הרעות: בינתיים הורדת המחיר תקפה ליפן בלבד

 המחיר של ה-Vita יורד: יומיים לפני ההכרזה הצפוייה על הפלייסטיישן 4, סוני הטילה פצצה ביפן, כשהכריזה על הורדה משמעותית במחיר קונסולת ה-Vita.

החל מה-28.2, מחירה של קונסולת Vita ביפן יעמוד על 19,980 יין - כ-200 דולרים. המחיר החדש יהיה תקף גם לדגם ה-Wi Fi וגם לדגם ה-3G של הקונסולה. סביר להניח שמחיר הקונסולה יירד גם במקומות אחרים בעולם - עניין שאולי יוכרז באירוע של סוני בלילה שבין רביעי לחמישי, שיתנהל ככל הנראה כולו באנגלית, ובמסגרתו צפוייה החברה להכריז גם על הפלייסטיישן הרביעית.

אם ההורדה אכן תגיע גם למערב - מדובר יהיה בירידה של 50 דולרים במחיר הקונסולה - כחמישית ממחירה כיום. 

 

ה-Vita הושקה לפני למעלה משנה, ולא הצליחה להתרומם ולהפוך ללהיט מכירות. בסקר שנערך לאחרונה ביפן, התגלה שה-Vita היא הקונסולה הנחשקת ביותר אצל הגיימרים - אך משהו בה עדיין מונע מהם לצאת ולרכוש אותה בהמוניהם (זה בעוד הקונסולה המתחרה של נינטנדו, ה-3DS, מוכרת עשרות אלפי יחידות בחודש). ההערכה היא שמה שמונע מהם לרכוש את המכשיר הנחשק הוא תג המחיר הגבוה - ושגיימרים לא מוכנים להוציא כל כך הרבה כסף על קונסולה ניידת.

כעת, נראה שבסוני סוף סוף מנסים לבחון את ההשערה הזאת, ולראות אם הורדה במחיר תתרום למכירות הקונסולה - זאת למרות שבמהלך החודשים האחרונים הבטיחו אנשי סוני שה-Vita תשאר במכירה הנוכחית עוד שנים רבות. יש לציין שנינטנדו ביצעה עד דומה עם קונסולת ה-3DS שלה לאחר שזו נמכרה בהתחלה ביוקר - ומאז מכירות הקונסולה של נינטנדו מרקיעות שחקים.

במקביל להורדה במחיר, הציגה סוני גם צבע חדש לקונסולה הניידת - שתגיע במחירה החדשה גם בצבע כסף. בנוסף, היפנים יזכו לקבל באנדל מיוחד של המשחק Soul Sacrifice, שיכלול גירסה אדומה של הקונסולה ביחד עם עותק של המשחק. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:40 18.02.2013 | BumperSticker BumperSticker

    מעולה. רק עניין של זמן עד שהמחיר יירד בארה"ב ובאירופה.

  2. 2

    16:15 18.02.2013 | קרירין קרירין

    הבעיה שגם כרטיסי הזיכרון וגם המישחקים יקרים

  3. 3

    17:22 18.02.2013 | adartzt12 adartzt12

    חבל שהמשחקים באמת כאלה יקרים וגם כרטיסי הזיכרון

  4. 4

    17:58 18.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    עדיין לא אקטואלי

  5. 5

       | פורסם ע"י