הרשמה

נחשף Destiny

הפרוייקט הבא של באנג'י הוא כנראה המשחק השאפתני והגדול ביותר בהסטורית תעשיית המשחקים

 באנג'י עולים מדרגה: אחרי שנים של שמועות והדלפות, אולפן המשחקים שמאחוריי Halo חשף באופן רשמי את Destiny, הפרוייקט הבא שלו. Destiny תהיה סדרת משחקים שתצא על פני 10 שנים לפחות, ותופץ על ידי Activision. על פי עדויות, מדובר בפרוייקט היקר ביותר שהופק בתעשיית המשחקים מאז ומעולם, וככל הנראה גם השאפתני ביותר.

בבאנג'י עדיין לא חשפו יותר מדי חומרים מתוך המשחק עצמו, אך כן סיפרו סוף סוף על הקונספט שלו. למרות שבאולפן המשחקים ניסו להתחמק מהגדרות כאלה, נראה ש-Destiny יהיה MMOFPS: משחק ירי המוני בגוף ראשון. העולם של המשחק יתעדכן בזמן אמת, ויכלול בכל רגע את כל השחקנים שמשחקים במשחק, ממש כמו במשחקי תפקידים המוניים.

עם זאת, בבאנג'י מדגישים שהמשחקיות עצמה לא תהיה חייבת להיות המונית, ושלב המשחק יהיה הקמפיין שלו לשחקנים יחידים. בחברה מתייחסים למשחק כאל "משחק FPS לקונסולות משחק" לכל דבר ועניין, שיהיה בנוי מאפס כדי לרוץ על קונסולות (ככל הנראה קונסולות הדור הבא שייחשפו בקרוב). 

ב-Activision הבהירו שלמרות שהמשחק יהיה מחובר כל הזמן לרשת - הוא לא יצריך מהגיימרים לרכוש מנוי חודשי לשרתי המשחק, ולא יהיו לו עלויות נסתרות מעבר לרכישת המשחק עצמו.

 

איך זה יעבוד? העולם של Destiny יכלול בשלב הראשון את כדור הארץ ואת הכוכבים שסביבו. העולם המשותף יכלול מחזוריות קבועה של יום ולילה, ומעין "עיר מרכזית" בה יוכלו השחקנים להפגש לפני שהם ייצאו למשימות. המשימות עצמן יתרחשו לעיתים באיזורים פתוחים - בהם יוכלו השחקנים להפגש באופן אקראי עם שחקנים אחרים, אפילו אם אלה משחקים באותה עת במשימה שונה. כך יוכלו בבאנג'י ליצור קרבות גדולים יותר מבעבר.

לאורך כל הקמפיין, ניתן יהיה לשחק גם במצב Co Op בשיתוף פעולה עם שחקנים אחרים. בבאנג'י רמזו שמבחינתם, קו-אופ היא "הדרך הנכונה" לצלוח את הקמפיין הארוך של המשחק. 

ככל הנראה המשחק גם יכלול רכיב מולטיפלייר תחרותי מגובש, אך זה עדיין לא נחשף.

הסיפור של Destiny יספר על אנושות שמנסה להתאושש ממלחמה בין-גלקטית שכמעט והכחידה אותה, וסיימה את "תור הזהב" של המין האנושי. במהלך המשחק תטוסו לכוכבים אחרים, ותטיילו בין הריסות ערים אנושיות שנהרסו במלחמה. כמובן שהערים האלה לא נשארו נטושות - והן מאוכלסות על ידי סוגים שונים של חייזרים שלא ממש שמחים לראות בני-אדם. 

במקביל, המשחק יתמקד בתעלומות כלליות יותר, שקשורות למלחמה עצמה. על פי מעט הפרטים שהתגלו על עלילת המשחק, הגורם המכריע שהציל את האנושות בסופו של דבר היה גזע מסתורי של חייזרים בשם "המבקרים" - שהגיעו לכדור הארץ בדקה התשעים והצליחו לגרש ממנו את הזנים הפולשים. סביר להניח שבמהלך המשחקים נלמד יותר על המבקרים האלה, ועל הספרה הענקית שהם השאירו מעופפת מעל כדור הארץ לפני שנטשו.

 

עדיין לא ידוע מתי ייצא Destiny. סביר להניח שבמהלך החודשים הקרובים באנג'י תחשוף פרטים נוספים על הפרוייקט - כמו סקרינשוטים, סרטוני משחקיות ארוכים, פלטפורמות וכמובן תאריכי יציאה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:01 18.02.2013 | danik107 danik107

    אני מקווה שיוציאו את זה למחשב, יש לזה פוטנציאל עצום אבל ניראה כמו שאיפה גדולה מדי :/

  2. 2

    16:34 18.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    GTFO

  3. 3

    16:35 18.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    עוד פאוייקט ענק שהולך להיכשל

  4. 4

    09:36 19.02.2013 | sineye sineye

    נראה עצום באופן אסטרונומי, זה משחק שאו שהוא נועד להצלחה מסחררת ולגרוף מיליונים של דולרים או לאכזבה ענקית שתגרום לאקטיוויז'ן לחשוב אם להמשיך להעסיק את באנג'י

  5. 5

       | פורסם ע"י