הרשמה

חדש: מגזין משחקים דיגיטלי ישראלי

האתר games.co.il וההוצאה הדיגיטלית "טאבולה מדיה" מציגים את מגזין Games החדש

 שחור על גבי אייפד: אתר המשחקים הישראלי games.co.il וההוצאה הדיגיטלית "טאבולה מדיה" שחררו את הגליון הראשון של Games מגזין - מגזין משחקים דיגיטלי ישראלי חדש, שמוגש בשפה העברית לבעלי טאבלטים ומכשירים סלולריים.

הגליון הראשון, שעלותו 11.90 שקלים, כולל כתבות צבע ורוחב על GTA V, השימוש של תעשיי המשחקים בקיקסטארטר, המשחקים הגדולים שצפויים בשנת 2013, כלי נשק ייחודיים מהסטורית המשחקים ועוד. בנוסף, קוראי המגזין יוכלו לזכות באחד ממאה קודים לגירסת הבטא הסגורה של StarCraft: Heart of the Swarm.

בשלב זה, זמין המגזין בגירסה ייעודית ל-iPad, ובגירסת אנדרואיד. בימים הקרובים, תתווסף גירסה ייעודית למכשירי iPhone. יש לציין שמדובר במגזין דיגיטלי בלבד, ושלא צפויה בינתיים לצאת לו גירסת פרינט. 

 

זו הפעם השנייה בשנים האחרונות בהם אנשי games.co.il מנסים להחיות את שוק המגזינים הייעודיים לגיימינג בעברית. הפעם הקודמת היתה בשיתוף פעולה עם "ידיעות אחרונות" בדמות מגזין המשחקים המודפס GameZ. למרבה הצער, המגזין המודפס כנראה לא יזכה לקבל גיליון שני - אך ההמשך הדיגיטלי שלו בהחלט עושה את העבודה.

אם יש לכם טאבלט ובא לכם לקרוא קצת תוכן חדש על משחקים בשפת הקודש - המגזין החדש של Games בהחלט שווה את תשומת הלב שלכם. אנחנו ב-Vgames מאחלים לכל העוסקים בדבר בהצלחה, ומקווים שהמגזין יצליח וימשיך לצאת במשך שנים רבות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:50 19.02.2013 | yossi465 yossi465

    יש מצב מוציאים גם ל ג'אווה מובייל? XD

  2. 2

    15:39 19.02.2013 | popop popop

    חח או גרסת PDF?

  3. 3

    07:41 20.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    יוזמה מברוכת ! כל הכבוד ובהצלחה.

  4. 4

       | פורסם ע"י