הרשמה

Rock Band: הסוף הסופי בהחלט

Harmonix תפסיק להוציא שירים חדשים ל-Rock Band - ובכך תקבור סופית את המשחק

 היה נעים: חברת המשחקים Harmonix הודיעה כי החל מה-2.4 לא ייצאו עוד שירים חדשים בצורת DLC לסדרת משחקי המוזיקה Rock Band. בכך הרמוניקס מפסיקה לתמוך בסדרה הוותיקה - לפחות לעתיד הקרוב.

Harmonix היתה החברה שהתחילה את שגעון משחקי הנגינה, כשהוציאה בשנת 2005 את המשחק Guitar Hero, שהפך במהרה ללהיט גדול וזכה לאינסוף המשכים. בשנת 2007 החליטה Harmonix לנטוש את הסדרה המקורית שלה (שנשארה בידיים של Activision והמשיכה לפעול בחסות אולפני פיתוח אחרים), ולפתח מותג נגינה חדש בשיתוף עם MTV. המותג החדש - Rock Band, כלל בנוסף לגיטרה גם תופים ומיקרופון - ואפשר ליותר אנשים לשחק במשחק ביחד.

במהלך השנים, יצאו שלושה משחקים מרכזיים בסדרת Rock Band, ובמשך שנים רבות נראה היה שז'אנר משחקי הנגינה בלתי ניתן לעצירה. כל זה נפסק בערך בשנת 2010 - אז הז'אנר סבל מירידה חדה בפופולריות. המשחק האחרון בסדרה, Rock Band 3, לא הצליח לשחזר את ההצלחה של הקודמים לו - וגם המשחק המקביל בסדרת Guitar Hero כשל. 

 

למרות שמאז 2010 לא יצא משחק גדול חדש בסדרה (אלא אם כן מחשיבים את Rock Band Blitz הארקיידי) - בהרמוניקס עדיין דאגו לתמוך בה, ולהוציא מדי שבוע שירים חדשים שניתן לרכוש ולהוסיף לספריית המוזיקה של המשחקים השונים. עד כה, הועלו לשרתי החברה כ-4,000 שירים שונים.

עכשיו גם זה נגמר. "אנחנו מקווים שכולכם תסכימו איתנו שזו היתה תקופה נפלאה. אנחנו רוצים שתדעו שהיה ל-Harmonix כבוד גדול להיות חלק מזה", כתב נציג מטעם הרמוניקס בפורומים הרשמיים של המשחק. "בין אם חיכיתם בתור להשקת החצות של Rock Band לפני חמש שנים, או בין אם הצטרפתם למסיבה רק עם Rock Band Blitz... תודה על שהייתם חלק מהלהקה שלנו".

השירים הקיימים ימשיכו להיות זמינים גם לאחר הפסקת העדכונים, כמו גם הפורומים של המשחק שישארו פתוחים. אם אתם מעונינים לחגוג את הסיום של הסדרה המפוארת הזאת - אתם מוזמנים להוציא את גיטרות הפלסטיק שלכם מהארון, לנקות אותן מאבק, ולהקים להקה ווירטואלית מהר מהר לפני שייגמר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:49 19.02.2013 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    וכך תם עידן משחקי המוזיקה

  2. 2

    22:11 19.02.2013 | sagimi sagimi

    נראה לי הגיוני שהוא יקום לתחייה כי הוא עדיין ממש כיף לשחקנים חדשים

  3. 3

       | פורסם ע"י