הרשמה

Far Cry 3 מקבל תוספות

רציתם סיבה לחזור ל-Far Cry 3? קיבלתם!

 חוזרים לאי: יוביסופט חשפה עדכון חדש ל-Far Cry 3, שיגיע בקרוב לגרסאות הקונסולות וה-PC של המשחק, ויוסיף לו כמה תוספות חביבות. אם כבר סיימתם את המשחק ואתם מתגעגעים לאי הטרופי הקסום - העדכון הזה בהחלט יכול להצדיק כמה שעות נוספות במשחק.

התוספת הראשונה של העדכון תהיה רמת קושי חדשה, בשם Master, שתהפוך לרמה הקשה ביותר במשחק. ביוביסופט מבטיחים חיות בר אגרסיביות יותר ופיראטיים קשוחים יותר שיספקו אתגר גם לאלה שהצליחו לכבוש את כל האי מבלי להזיע בסיבוב הראשון שלהם במשחק. 

התוספת השנייה תהיה אפשרות לאפס את כל בסיסי האוייב אחרי שכבשתם אותם. במהלך המשחק, תוכלו להפוך חלקים מסויימים של האי לבטוחים יותר על ידי כיבוש בסיסי אויב שונים. כעת, תוכלו להורות למשחק להחזיר את כל הבסיסים שכבשתם לידי הפיראטים.

אם תבחרו לעשות זאת, תוכלו להרוויח פעמיים: פעם אחת כי האיפוס יאפשר לכם לצאת שוב למסע כיבוש ברחבי האי. פעם שנייה כי האי יהפוך שוב למקום עויין, והפיראטיים ישובו לבצע פטרולים בכל רחבי המפה. סביר להניח שאם תשלבו את האיפוס על רמת הקושי החדשה תקבלו את חווית ה-Far Cry הכי מאתגרת שתוכלו לבקש.

 

תוספת שלישית קשורה למצב המולטיפלייר של המשחק. ביוביסופט מתכוונים להוסיף למצב עריכת של המפות אפשרות למתן ביקורת מפורטת, שתעזור ליוצרי המפות להשתפר. בנוסף, אם ייצא לכם לשחק במפה של יוצר שאהבתם במיוחד, תוכלו בעזרת העדכון החדש לעבור ולשחק במפות אחרות של אותו יוצר בלי להסתבך בחיפושים מיותרים.

עדיין לא ידוע מתי העדכון, שיגיע בצורת פאץ' למשחק, ייצא.  

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:01 19.02.2013 | yossi465 yossi465

    תודה

  2. 2

    07:43 20.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    אני כבר מת לקנות את המשחק הזה ...

  3. 3

       | פורסם ע"י