הרשמה

Bioshock Infinite הזדהב

הקץ לדחיות: ה-Bioshock הבא הזדהב והועבר לייצור המוני

 סוף סוף מוכן: אולפן המשחקים Irrational Games הודיע בגאווה ובשמחה כי הסתיים שלב הפיתוח של המשחק הבא שלו, Bioshock Infinite. מפתחי המשחק סגרו את גירסת המאסטר שלו, והעבירו אותה לשכפול המוני לקראת תאריך היציאה של המשחק, ב-26.3.

"אני שמח להכריז שהמשחק שלנו הזדהב", כתב אתמול קן לווין, במאי המשחק, בבלוג של האולפן: "מה שזה אומר הוא שגם סוני וגם מיקרוסופט (וגם אלי ה-PC) אישרו אותו, וברגעים אלה הוא נשלח לאנשי הייצור. הם יכינו ויעמיסו צי שלם של משאיות בעותקים של Bioshock Infinite, שיגיעו לחנויות המשחקים הקרובות אליכם ב-26.3".

Bioshock Infinite מוגדר על ידי יוצריו כהמשך הרוחני של ה-Bioshock המקורי. לא מדובר בהמשך ישיר, אלא במשחק חדש לחלוטין, שמציג קונספטים חדשים. במקום Rapture, העיר התת-קרקעית, המשחק החדש יתרחש בקולומביה - עיר מעופפת באוויר, שנבנתה על עקרונות הרפובליקאים האמריקאיים. 

 

פיתוח המשחק נתקל בבעיות רבות, ונדחה מספר פעמים מתאריך יציאתו המקורי בסוף 2012 ועד למרץ 2013. בשלב מסויים מפתחי המשחק החליטו לגנוז לגמרי את מצבי האונליין של המשחק ולהתמקד במצב הסינגל-פלייר בלבד. 

קן לווין מבטיח שההמתנה תשתלם, ושהגיימרים שיבחרו לרכוש לעצמם את Bioshock Infinite יזכו לחוויה ייחודית. "אף אחד אף פעם לא בנה משחק שדומה לזה", הוא כתב: "זה משחק ירי, אבל זה משחק ירי שיוביל אתכם למקומות מאוד לא נוחים ומסוכנים. אני לא יכול לדרוש מכם לשחק במשחק הזה, אבל אני יכול להבטיח לכם שברגע שתעשו זאת, תקבלו חוויה שלא תוכלו לשכוח".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:04 20.02.2013 | The Big LOL The Big LOL

    למה אתם מראים את התמונה שכבר לא תהיה על הקופסה???

  2. 2

    18:10 20.02.2013 | sagimi sagimi

    זה הכתבה ה 200
    באתר על המשחק הזה...
    מישהו קוצץ ציפורניים

  3. 3

       | פורסם ע"י