הרשמה

ה-Gears החדש דלף לרשת

במיקרוסופט כבר מכינים את פטיש הבאנים, אבל הפיראטים ממשיכים להפיץ את GoW: Judgment

 הפיראטים נהנים לפני כולם: גירסה פרוצה של Gears of War: Judgment דלפה לרשת כחודש לפני תאריך היציאה של המשחק לחנויות. במיקרוסופט מזהירים את הפיראטים, ומבטיחים להשעות את כל הקונסולות והמשתמשים שיתפסו משחקים במשחק החדש לפני תאריך יציאתו הרשמי משירות Xbox Live.

Gears of War: Judgment הוא המשחק הרביעי בסדרת Gears of War, והראשון שאינו מפותח ישירות על ידי Epic. עלילת המשחק מתרחשת לפני העלילה שהוצגה בטרילוגיה המקורית של המשחקים, ותתמקד בדמויות שהיו עד כה דמויות משנה, ולא בדמותו המנופחת והמסוקסת של מרקוס פיניקס הקשוח. את המשחק מפתח אולפן המשחקים הפולני People Can Fly, שנרכש לפני מספר שנים על ידי Epic, והוא צפוי להיות בלעדי לקונסולת ה-Xbox 360.

למרות שהמשחק צפוי לצאת רק בעוד חודש - מישהו כבר דאג להדליף אותו לפיראטים, שהעלו אותו לאתרי שיתוף קבצים. "אנחנו מודעים למספר מקרים מבודדים בהם תכנים של Gears of War: Judgment הופיעו ברשת, ואנחנו עובדים עם קבוצות האבטחה והאכיפה שלנו כדי לפל במקרים האלה באופן מיידי", אמר דובר מטעם מיקרוסופט.

 

אך נראה שפעולות האבטחה והאכיפה שחברות המשחקים נוקטות בהן אחרי כל דליפה שכזאת לא ממש מספיקים. בשנים האחרונות, כמעט לא קיים משחק גדול שלא דולף לאתרי שיתוף הקבצים שבועות ספורים לפני תאריך היציאה שלו. מקור הדליפות בדרך כלל במפעלים שמשכפלים את הדיסקים של המשחקים - נקודת תורפה עליה אין לחברות המשחקים עצמן שליטה.

במיקרוסופט ישתמשו ככל הנראה במה שמכונה "פטיש הבאנים": כל מי שייתפס כשהוא משחק במשחק הפרוץ יושעה לצמיתות מרשת ה-Xbox Live, ולא יוכל לחבר בעתיד את הקונסולה שלו לרשת. עם זאת, יש לציין שרוב הפיראטים מודעים לסיכון שבבאנים, ואינם מחברים את הקונסולות שלהם לרשת מלכתחילה מסיבה זו בדיוק.

יש לזכור שפיראטיות והורדת משחקים פרוצים פוגעת ישירות בתעשיית המשחקים. גיימרים שמעוניינים לשמור על אופייה של התעשייה ולא רוצים שהיא תהפוך לכזו שמתמקדת אך ורק במשחקי אייפון ו-Free to Play צריכים להראות את תמיכתם בחברות המשחקים האהובות עליהם על ידי רכישה של משחקים מקוריים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:54 20.02.2013 | popop popop

    אין כל רע בפרייטופליי...

  2. 2

       | פורסם ע"י