הרשמה

Kingdom Hearts 1.5 בדרך למערב

מיקי מאוס וחברי Final Fantasy יופיעו ב-HD גם על קונסולות פלייסטיישן מערביות

 מיקי מאוס דובר אנגלית: חברת Square Enix הודיעה כי היא מתכוונת להביא את האוסף Kingdom Hearts HD 1.5 Remix גם לארצות הברית ולאירופה, ובכך לאפשר גם לנו להינות מהגירסה המשופצת של המשחקים הראשונים בסדרה.

הגירסה החדשה הוכרזה כבר לפני מספר חודשים, אך עד עכשיו ב-Square Enix לא היו מוכנים להתחייב שהיא תצא מחוץ לגבולות יפן. האוסף יכלול את Kingdom Hearts המקורי, את גירסת הפלייסטיישן 2 של משחק ההמשך Re: Chai of Memories, תכנים שנכללו במקור בגירסת ה-Final Mix של המשחקים וגם סרטונים שנכללו במשחק 358/2 Days (אך לא את המשחק עצמו). כל המשחקים יעברו שיפורים גרפיים ויוצגו ברזולוצית HD.

Kingdom Hearts היא סדרת משחקי תפקידים שיצאה במקור לקונסולת הפלייסטיישן 2, ומפגישה בין דמויות שונות מסרטי דיסני ובין דמויות Final Fantasy. עלילת סדרת המשחקים האלה כוללת כוחות רשע מסתוריים שמאיימים להשתלט על כל העולמות, וחבורה של גיבורים שנושאים חרבות-מפתח ומסוגלים למגר את הרוע. 

בסדרה ה"מרכזית" יצאו בינתיים שני משחקים בלבד - Kingdom Hearts המקורי ו-Kingdom Hearts 2 - אך במקביל אליהם יצאו משחקים רבים לקונסולות ניידות - ה-DS, ה-PSP ולאחרונה גם ה-3DS. ב-Square Enix גם מזכירים מדי פעם שהם מתכוונים לשחרר בשלב מסויים את Kingdom Hearts 3 - אך עדיין לא ידוע אם החלה העבודה על המשחק הזה, ומתי, אם בכלל, הוא ייצא.

אוסף ה-Remix ב-HD יוכל להוות נקודת פתיחה נהדרת לגיימרים שפספסו את סדרת המשחקים הזאת ומעוניינים לראות על מה כל המהומה. התכנים שנכללים בה מהווים עלילתית את כל "המערכה הראשונה" של הסדרה, ויאפשרו לשחקנים חדשים להבין את הבסיס ולהתקדם משם למשחקים הבאים.

עדיין לא ידוע מה יהיה תאריך היציאה המדוייק של המשחק (אם כי ב-Square Enix אומרים שזה יקרה בחודשי הסתיו) או מה יהיה מחירו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:58 26.02.2013 | Hollow Hollow

    גמרתי את המשחק הראשון רק לפני שבוע משחק אדיר
    וגם המשחק השני יוצא בריימק אז תתקנו

  2. 2

    16:14 27.02.2013 | tomerc10 tomerc10

    המשחק השני לא יצא ברימייק הזה...
    גם אני סיימתי את הראשון לפני שבוע :)
    הרימייק של השני יצא כנראה עם רימייק של bbs עם תיאטרון סצנות של recoded.
    ואז 3 D:

  3. 3

       | פורסם ע"י