הרשמה

דיאבלו 3: סוף סוף גם אופליין

החדשות הטובות: דיאבלו 3 הוא כבר לא משחק אונליין בלבד. החדשות הרעות: רק בפלייסטיישן

 לחסל שדים - גם כשהאינטרנט לא עובד: ג'ון הייט מסוני חשף בראיון ל-Gametrailers פרט מעניין בנוגע לגרסאות הפלייסטיישן של דיאבלו 3. בניגוד לגירסת ה-PC, הגירסאות החדשות שצפויות לצאת בהמשך השנה לא יחייבו חיבור רציף לרשת כדי לשחק - ויאפשרו גם משחק אופליין.

לפי דבריו של הייט, המשחק יכלול מצב מולטיפלייר מקומי, שלא ידרוש חיבור לרשת, ויאפשר לעד ארבעה שחקנים לשחק על קונסולה אחת. "ארבעה אנשים יוכלו להיות על אותו מסך. לא מדובר במסך מפוצל, אנחנו פשוט מקרבים ומרחיקים את זווית הצילום", הוא אמר.

 

החשיפה שלו לגבי מצב האופליין נאמרה כלאחר יד, אולי אפילו בטעות, אבל היא עדיין משמחת מאוד: ההחלטה לחייב חיבור רציף לרשת כדי לשחק בדיאבלו 3 יצרה לגיימרים לא מעט כאבי ראש בצורת הודעות תקלה, ניתוקים מהשרתים ולאגים אפילו במהלך הקמפיין לשחקן יחיד.

יש לציין שמצב אופליין לדיאבלו אומר שגרסאות הפלייסטיישן, שצפויות לצאת הן לפלייסטיישן 3 והן לפלייסטיישן 4, תהינה שונות מהותית מגירסת ה-PC המקורית, שדרשה חיבור לאינרנט לא רק כאמצעי למניעת פיראטיות, אלא כחלק בלתי נפרד בו המשחק עבד.

דיאבלו 3 למעשה "שאב" נתונים רבים מהרשת בזמן אמת - כמו זהות החפצים שמשאירים אחריהם האוייבים, תכולות של תיבות אוצר, מיקומים של מפלצות חזקות במיוחד ועוד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י