הרשמה

סוני: כל האולפנים שלנו משקיעים ב-PS4

כל אולפני המשחקים שנמצאים בבעלות סוני עובדים במרץ על משחקים לקונסולה הבאה

 Killzone Shadow Fall הוא רק ההתחלה: שוהיי יושידה, נשיא האולפנים הבינלאומיים של סוני, סיפר ל-IGN כי כל אחד מאולפני המשחקים שבבעלות החברה עובד בימים אלה על משחקים לפלייסטיישן 4 - זאת למרות שבמסיבת העיתונאים בה נחשפה הקונסולה נחשפו רק חמישה משחקים כאלה.

החדשה הזאת לא ממש מפתיעה, אבל היא בהחלט משמחת, ואומרת שבשנים הקרובות נזכה לראות משחקי דור הבא מצד אנשי Naughty Dog, Santa Monica Studio, Polyphony ועוד - ושלסוני יש תוכניות מוצקות למשחקי AAA חדשים גם אחרי "הגל הראשון" של המשחקים שהוצג בהשקת הקונסולה.

סביר להניח שסוני תחשוף חלק מהמשחקים האלה כבר בתערוכת E3 הקרובה - ואלה יצטרפו ל-Killzone, Knack, DriveClub, inFamous: Second Son ומשחק הבובות המשונה של Media Molocule שכבר הוצגו. 

 

בסוני גם הבהירו שכל המשחקים האלה יהיו זמינים גם פיזית בחנויות וגם דיגיטלית, דרך חנות ה-PSN המקוונת, כבר ביום יציאתם. סוני מתכוונת לאמץ את המגמה שהתחילה כבר עם ה-Vita, של שחרור כל המשחקים במקביל גם דרך רשתות החנויות וגם דרך האינטרנט, אם כי בשלב זה עדיין לא ברור אם הזמינות הדיגיטלית תהיה תקפה רק למשחקים שסוני מוציאה לאור, או שמא החברה תכריח גם חברות צד ג' להוציא את המשחקים שלהן בצורה דיגיטלית.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י