הרשמה

ה-Wii Mini בדרך לאירופה

נינטנדו מביאה את הגירסה הזולה והמסורסת של ה-Wii לאירופה. בקרוב גם אצלנו?

 אם עדיין אין לכם Wii - אולי בקרוב תוכלו לקנות אחת ממש ממש בזול: נינטנדו הודיעה כי החל ב-22.3, גירסת ה-Mini של קונסולת ה-Wii תגיע גם לאירופה - אחרי שעד עכשיו היתה זמינה אך ורק בקנדה. 

ה-Wii Mini כוללת עיצוב חדש ומעורר מחלוקת של הקונסולה, ותג מחיר זול במיוחד: 99 דולר בלבד בקנדה, ולמרות שהמחיר באירופה עדיין לא נחשף, סביר להניח שגם הוא ינוע בסביבות ה-350-400 שקל. בניגוד ל-Wii ה"מלאה", גירסת ה-Mini אינה כוללת אפשרות להתחבר לאינטרנט, וגם לא תומכת במשחקי ואביזרי גיימקיוב. 

מצד שני - במחיר כזה אין ממש מה להתלונן. למרות שה-Wii נחשבת לקונסולה נחותה כשמשווים אותה למתחרות שלה (הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360) - עדיין יצאו לה כמה משחקים מצויינים במהלך השנים האחרונות. הגירסה הזולה הזאת תוכל לאפשר לגיימרים רבים, שלא ממש רצו להוציא סכומים גדולים על קונסולה עם כל כך מעט משחקים, לקנות אותה למרות הכל ולהשלים את החוסרים.

 

מכיוון שלנינטנדו אין נציגות רשמית בארץ, עדיין לא ממש ידוע אם ה-Wii Mini תגיע בקרוב גם לחנויות אצלנו. עם זאת, מכיוון שרוב קונסולות ה-Wii כאן מיובאות מאירופה - יש סיכוי לא קטן שבעוד מספר שבועות נראה גם את הגירסה הזאת מתחילה להופיע על המדפים.

השאלה הנשאלת היא האם הגירסה החדשה תמכר גם בישראל במחיר כל כך זול - או שמא היבואנים ינפחו את מחירה ויהפכו את הרכישה שלה ללא ממש משתלמת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י