הרשמה

המולטיפלייר של Uncharted: עכשיו בחינם

סוני פותחת את מצב המולטיפלייר של Uncharted 3 לכל דורש וללא תשלום

 נייתן דרייק בחינם: סוני החליטה לפתוח את מצב המולטיפלייר של Uncharted 3 לכל מנויי רשת ה-PSN, ללא תשלום נוסף. מצב המולטיפלייר יהיה זמין במודל Free to Play החל ממחר, ויהיה ניתן להורדה דרך החנות הדיגיטלית של הפלייסטיישן.

כמובן שחינם זה לא באמת חינם. הגירסה הבסיסית של המולטיפלייר תכלול הגבלות רבות, המרכזית שבהן היא הגבלת הרמה המקסימלית אליה ניתן להגיע לרמה 15 בלבד. מי שירצה לפתוח את ההגבלות השונות יצטרך לשלם סכומים שונים של כסף - או לרכוש את המשחק המלא ולקבל את כל האפשרויות פתוחות מלכתחילה.

מודל התמחור המדוייק של המשחק עדיין לא נחשף במלואו, אך ב-IGN הצליחו להשיג מידע על חלק מהשדרוגים שיוצעו לשחקנים: כך למשל, מי שיהיה מעונין לפתוח גם את זירת ה-Co op של המשחק יצטרך לשלם 9.99 דולרים כדי לעשות זאת, ומי שיהיה מעונין לצאת להרפתקאות קו-אופ נוספות (במצב Co-op Adventure) יצטרך להוסיף עוד 11.99 דולרים.

שחקנים שירצו לבטל את מגבלת הרמות, יוכלו לשלם 4.99 כדי להעלות את ההגבלה לרמה 25, או 19.99 דולרים כדי לבטל לגמרי את המגבלה. ב-Naughty Dog מציינים שהמשחק ממשיך לעקוב אחרי ההתקדמות גם אם הגבלת הרמות מופעלת, ושחקנים שירכשו את הסרות המגבלה יעלו ברמות בצורה רטרואקטיבית בהתאם להתקדמות שלהם. זה אומר שאם תגיעו לרמה 15, תשחקו עוד כמה ימים ואז תחליטו לשלם - ברגע שתעשו זאת הדמות שלכם תתקדם בכמה רמות נוספות, לפי מספר נקודות הניסיון שצברתם מהרגע בו הגעתם לרמה 15 ועד לרגע בו שילמתם.

 

במקביל לפתיחת המולטיפלייר, מבטלת סוני את ה-Online Pass שנדרש עד עתה כדי להפעיל את מצב זה בעותקים מלאים של המשחק. גם אם רכשתם את המשחק משומש ולא יכלתם להתחבר עד עכשיו לאונליין שלו - החל ממחר תוכלו לעשות זאת, ולקבל את כל ההטבות וללא שום מגבלות. 

זו לא הפעם הראשונה בה סוני משחררת מצב מולטיפלייר של משחק שהיה במקור בתשלום לקהל הרחב. אם יש לכם פלייסטיישן 3, אתם יכולים כבר עכשיו לשחק בחינם במצבי הרשת של Killzone 3 באותה מתכונת בדיוק. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:47 27.02.2013 | adartzt12 adartzt12

    תודה על הפרסום

  2. 2

       | פורסם ע"י