הרשמה

היוצר חלה - ועתיד Smash Bros. בסכנה

יוצר סדרת Super Smash Bros. סובל מכאבים כרוניים ביד ימין, ומודה: יכול להיות שזה ישפיע על עבודתי

 רק בריאות: יוצר המשחקים היפני מסהירו סאקוריי סיפר לאחרונה כי הוא סובל מבעיה רפואית, שגורמת לו לכאבים כרוניים ביד ימין. היוצר המוערך, שעובד בימים אלה על המשחק הבא בסדרת משחקי Super Smash Bros, אף מודה כי בהחלט ייתכן שהבעיה הבריאותית תשפיע על המשך פיתוח המשחק.

סאקוריי הוא אחד מהיוצרים המוערכים והאהובים ביותר של חברת נינטנדו - וסדרת משחקי המכות Super Smash Bros. היא מהמותגים החזקים ביותר של החברה בשנים האחרונות. סדרת המשחקים מפגישה בין דמויות רבות ממשחקי החברה השונים, ומציבה אותם בקרבות מהירים ומפתיעים. היא חביבה במיוחד על הקהל האדוק של נינטנדו, ואף נחשבת ל"משחק טורנירים" מוצלח שמעסיק שחקני ספורט אלקטרוני ברחבי העולם.

המשחק הבא בסדרה צפוי לצאת במהלך השנים הקרובות ל-Wii U ול-3DS. לראשונה בסדרה, סאקוריי לא מפתח אותו בתוך נינטנדו, אלא ביחד עם צוות של חברת Namco שגוייס לפרוייקט. הבעיה: בעיות היד של יוצר המשחקים מקשות עליו בפיתוח המשחק.

 

"עד עכשיו, הייתי צריך לשלוט בשתי דמויות בו זמנית בחלק מהפרוייקטים שעבדתי עליהם", הוא מספר: "כל עוד אני משתמש בתנועות פשוטות, אז המצב עוד בסדר. אבל זה לא כל כך קל בגירסת ה-3DS [מכיוון שהקונסולה קטנה והמקשים שלה קרובים מאוד זה לזה - א.ר], ומאוד קשה לי לשלוט על המצלמה במצב הפיתוח.", הוא מספר.

סאקוריי ממשיך לעבור כל הזמן טיפולים שבתקווה יקלו את הכאב שלו - אך גם מסביר שלא מדובר במצב עם "תרופת פלא", אלא בבעיה כרונית שככל הנראה תלווה אותו בשנים הקרובות. 

לא ברור כיצד נינטנדו תתמודד אם סאקוריי יודיע פתאום שהוא נאלץ לנטוש את הפרוייקט. סדרת המשחקים הזאת נחשבת כ"בייבי" שלו - וכלל לא בטוח שמפתח אחר יוכל להכנס לנעליו ולהשלים את הפרוייקט הזה בהיעדרו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:28 01.03.2013 | Klayman Klayman

    בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף. שורה תחתונה הולמת לכתבה הזאת.

  2. 2

       | פורסם ע"י